MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Voor eerst in lange tijd full basmca op deadlifts gegaan.
     
    Net hng kerok massage gekregen... Nu beurs maar chill
     
    Vandaag de enige ekte Ralf aan de telefoon gehoord. gr
     
    4.0km gefietst in 7.5 minuten.
    gemiddelde van 32kmh op een stadsfiets wootwoot.

    cardio PR's.
     
    deze week een dikke loonsverhoging gekregen,


    (+ overuren nu met een zeer creative betaling ,fuck the b....dienst :burns: )




    maar omdat het allemaal zo makkelijk ging (app naar de baas dat ik ermee stopte en daarna de

    hele dag de telefoon niet opnemen :roflol:) bedenk ik me wel ineens of ik dan al die jaren niet

    onderbetaald ben :o
     
    Laatst bewerkt:
    a2P5mvE_700b.jpg
     
    Sinds half 5 deze nacht lawaai in onze muren, ik dacht eerst dat het om wind ging maar na wat zoeken hoor ik dat er net iets in de afzuiginstallatie zit. Als confirmatie krijg ik dit beeld te zien als ik naar beneden ga.

    25q6lpy.jpg


    Er zat dus een vogel in, heel de afzuigklep eraf gehaad zodat dat beestje kan ontsnappen langs binnen. Het bleef maar in de buizen zitten tot kwartiertje geleden, de katten in alle staten maar het lukt me om er een handdoek over te smijten en het in een kattenmandje te krijgen. De katten zijn gelukkig allemaal binnenhuiskatten dus wisten niet goed wat ermee aan te vangen. Het is een mooie zwarte kauw, familie van de kraai maar een pak kleiner.

    2n1f8k0.jpg

    54b2fl.jpg


    54b2fl.jpg


    Beestje leek niet gewond maar ik heb het 5 minuten laten bekomen, met mandje veilig buitengezet en laten vliegen. Good deed for today.
     
    Mooie katten ook. Hoe heten ze?
     
    Mooie katten ook. Hoe heten ze?

    De eerste foto is vanboven Cassie(Cassiopeia afgekort) en vanonder Arielle(onze stammoeder). 2de is rechts Coco Loco en links Sansa.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven