AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • 30km te hard en geen boete? geluksdag vandaag haha.

    Ja mocht 70 ivm weg werkzaamheden. Die waren er niet op dat stuk anders had ik ook niet zo hard gereden daar. Maar dan nog veels te hard en nog veel meer geluk. Dadelijk maar staatlotje kopen denk ik.
     
    Nog meer geluk dus, weg werkzaamheden wordt altijd extra hard beboet:P
     
    Daar kan onze jasper nog veel van leren.
     
    Daar kan onze jasper nog veel van leren.

    Ach reed keer met 150 km/h over snelweg, reed zo’n andere polo achter me die geen richting aan gaf of wat dan ook. Dus toen gas in getrapt om te kijken of achter me aan bleef hangen (word daar nerveus van). Liep uit op hem en denk dat 190 op teller had toen die zijn zwaailichten aan deed :roflol:

    Enige wat die deed was gebaren dat langzamer moest rijden.

    Heb trouwens nog nooit boete gehad voor inhalen over doorgetrokken streep of boete gekregen tijdens wegwerkzaamheden dus weet niet wat je probeert te insinueren? :roflol:
     
    Nog meer geluk dus, weg werkzaamheden wordt altijd extra hard beboet:P

    Als ze aan het werk zijn of de weg is tijdelijk versmald wel ja. Maar als ze klaar met werken zijn en alleen die zooi + borden staan denk ik niet dat er gehandhaafd wordt op de aangepaste snelheid.
     
    Als ze aan het werk zijn of de weg is tijdelijk versmald wel ja. Maar als ze klaar met werken zijn en alleen die zooi + borden staan denk ik niet dat er gehandhaafd wordt op de aangepaste snelheid.
    Klopt.
     
    Ach reed keer met 150 km/h over snelweg, reed zo’n andere polo achter me die geen richting aan gaf of wat dan ook. Dus toen gas in getrapt om te kijken of achter me aan bleef hangen (word daar nerveus van). Liep uit op hem en denk dat 190 op teller had toen die zijn zwaailichten aan deed :roflol:

    Enige wat die deed was gebaren dat langzamer moest rijden.

    Heb trouwens nog nooit boete gehad voor inhalen over doorgetrokken streep of boete gekregen tijdens wegwerkzaamheden dus weet niet wat je probeert te insinueren? :roflol:
    Echt wonderlijk dat jij die korte persoonlijke voornaamwoorden altijd weglaat. Leest zo naar.
     
    Vanmorgen vakaanmelden voor blok 2 van mn master. Voor alle vakken in kunnen schrijven op het chillste tijdstip dus eindelijk een wat beter rooster kunnen fixen:D
     
    Voor t eerst van m'n leven voor een rechter moeten verschijnen vanmorgen en ik denk dat ik deze zaak wel ga winnen
     
    Voor t eerst van m'n leven voor een rechter moeten verschijnen vanmorgen en ik denk dat ik deze zaak wel ga winnen

    Dat klinkt wel twijfelachtig
     
    :roflol:

    Hoe trigger ik feministen en racisme roepers in 10 seconde
     
    Hond die weer shit heeft lopen eten die die niet had moeten eten en midden in de nacht heeft lopen kotsen en vervolgens piepend naast mn bed staat.

    Maakt mn dag goed dat die zo slim is om op de gang te gaan kotsen waar geen tapijt ligt :roflol:
     
    Back
    Naar boven