MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Gvd, californication seizoen 5 komt deze scene:
Nog nooit zo goed gelachen.
 
Gvd, californication seizoen 5 komt deze scene:
Nog nooit zo goed gelachen.
goeie serie , vind het geweldig hoe zijn boeken naar slayer nummers zijn vernoemd in de serie

  • South of Heaven – Written before the show.
  • Seasons in the Abyss – Written before the show.
  • God Hates Us All – Written before the show. The movie adaptation has just been finished before the first season
 
Sanca Saxon: stel dat xyzizo een lieve mail stuurt naar de forumleiding, bestaat de kans dan nog dat zijn ban opgeheven wordt?

#freeJasper #neverforget
 
1U8K.gif
 
Ja, ik wil zelfs in ruil een jaar geen homosensuele trollposts of flauwe homograppen maken.

Of nee, toch zeker een maand.
hey die anus humor is best goed , ben niet bereid een maand zonder die humor te gaan , laat xyzz maar verrotten :P
 
Ik weet zeker dat XYZYXYZ terug is, na een drukke dag log ik in en moet ik weer 5 pagina's bij lezen in dit topic, dat is sinds de ban niet meer gebeurd.
 
Ach weet je, het was een andere tijd en als mensen die me van die tijd kennen en nu hier de 'baas' zijn en mij willen bannen, prima. Anders hebben jullie wel een oude brombeer erbij waarmee je toch echt wel wat van kan leren af en toe. Verder is mijn ban meer gerelateerd aan iets wat nu totaal ongepast is om naar boven te brengen

Vertel.
 
Back
Naar boven