XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

kardemompeul

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 jan 2015
Lengte
1m67
Massa
56kg
Met Sziget dat op het punt staat te beginnen verandert de stad hier langzamerhand in Amsterdam. En stiekem vind ik het best wel gezellig:o

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Precies binnengekomen op waarschijnlijk de laatste bloedhete dag van het jaar, maar dan hangt hij er alvast voor volgend jaar :)

jt173q.jpg

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Ah tinypic heeft de foto gekanteld, leuke grap.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
ik woon in een klein dorpje bakkertje en een buurt super , stond in de rij bij de buurt super toen ik een van deoudere klets kutten van het dorp hoorde zeggen die ongetattoeerde meubelmaker wat in de boerderij van jansen is gaan wonen vind het maar een enge man het lijkt wel of hij anabolen slikt , waarop haar vriendin antwoord ; ach de jonge ziet er wat apart uit maar heeft een hart van goud , je moet niet zo bekrompen doen annie je bent hopeloos ouderwets . heb me rustig gehouden en in de auto helemaal krom gelachen hhehehhehehe dorpvolk redelijk ouderwets

Bubs

Huge Freak
Lid geworden
31 mei 2012
Lengte
1m57
Massa
50kg
Ouders (alweer) op reis, dus mag ik de moestuin weer verzorgen (of toch proberen om niet alles te laten afsterven :roflol:).
Wel thuisgekomen met verse kerstomaatjes, pepers en komkommer, ook de hazelaar een beetje geplunderd drool:

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ouders (alweer) op reis, dus mag ik de moestuin weer verzorgen (of toch proberen om niet alles te laten afsterven :roflol:).
Wel thuisgekomen met verse kerstomaatjes, pepers en komkommer, ook de hazelaar een beetje geplunderd drool:
verser kan niet , ik heb gister een courgette van bijna een halve kilo afgeknipt peper zout ff door eiwt heen en grillen ^^

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
ik woon in een klein dorpje bakkertje en een buurt super , stond in de rij bij de buurt super toen ik een van deoudere klets kutten van het dorp hoorde zeggen die ongetattoeerde meubelmaker wat in de boerderij van jansen is gaan wonen vind het maar een enge man het lijkt wel of hij anabolen slikt , waarop haar vriendin antwoord ; ach de jonge ziet er wat apart uit maar heeft een hart van goud , je moet niet zo bekrompen doen annie je bent hopeloos ouderwets . heb me rustig gehouden en in de auto helemaal krom gelachen hhehehhehehe dorpvolk redelijk ouderwets

Interpunctie?:dunno:

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
:windup:

hé psssssssssssssssssssssssssst

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
shhhh ik bven onze grammer nazi aan het provoceren :P
Helaas ben overdag werken en daarna trainen, dus heb ik niet de tijd om de hele dag mensen te corrigeren, maar gelukkig wordt mijn taak goed waargenomen, waarvoor dank (@Nomen Nescio). Het lijkt wel of met die Sinterklaasafbeelding @azerate ook de schrijfstijl van Jasper heeft overgenomen.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
nee ik heb altijd een mindere schrijfstijl gehad

Carloz