Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• yasmine

Monstrous Giant
    +10 jaar member
    Lid geworden
    20 mrt 2011
    Lengte
    1m78
    Massa
    75kg
    Vetpercentage
    20%
    Had al twee weken een zeurende stijve nek die maar niet wou genezen. De arts concludeerde zonet: ontstoken monnikskapspier. Een weekje ontstekingsremmers en het zou gedaan moeten zijn. Ja, dit is goed nieuws want de arts vermoedde eerst verschoven blokjes (ik heb twee nekwervels waar de tussenwervelschijven zijn weggehaald en vervangen door blokjes). Ondanks de stijve en pijnlijke monnikkapspier heb ik niet de indruk dat mijn training er onder leed; Dus dat ziet er goed uit eens de pijn weg zal zijn.

yasmine

Monstrous Giant
    +10 jaar member
    Lid geworden
    20 mrt 2011
    Lengte
    1m78
    Massa
    75kg
    Vetpercentage
    20%
    En nog iets om blij om te zijn; ze zag dat ik sterk vermagerd was. (10 kilo bijna op 2 a 3 maand, vooral vet mag ik hopen).

apfelstrudel

Massive Warrior
    +10 jaar member
    Lid geworden
    15 nov 2008
    Lengte
    1m86
    Massa
    96kg
    Vetpercentage
    20%
    Onzin, hoogstens de politiek, het volk is over het algemeen helemaal niet 'links geneuzel'
    Welk volk bedoel jij? De meeste echte Amsterdammers zijn allang de stad ontvlucht. Het enige wat er nog rondloopt zijn moslims, toeristen, hipsters, juppen, junkies, en soms een enkele verdwaalde Amsterdammer die loopt te kankeren over hoe de buurt waarin ie is opgegroeid naar de klote is gegaan.

Die 'lieve stad' is een shithole geworden. Ach ja, karma voor decennia lang stemmen op de PvdA.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
    Winner Of The Internet
    Lid geworden
    24 okt 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    50kg
    Vetpercentage
    35%
    Welk volk bedoel jij? De meeste echte Amsterdammers zijn allang de stad ontvlucht. Het enige wat er nog rondloopt zijn moslims, toeristen, hipsters, juppen, junkies, en soms een enkele verdwaalde Amsterdammer die loopt te kankeren over hoe de buurt waarin ie is opgegroeid naar de klote is gegaan.

Die 'lieve stad' is een shithole geworden. Ach ja, karma voor decennia lang stemmen op de PvdA.
    Zijn toch de echte Amsterdammers :trollface:

roei- en fietsfanaat

Advanced Bodybuilder
    Elite Member
    Challenge Winner
    Pindakaas Baas
    Lid geworden
    28 nov 2015
    Lengte
    1m82
    Massa
    70kg
    Vetpercentage
    8%
    Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.

Fijn dat een dag in zo'n diverse stad je dag goedmaakte.;)

We hebben ook een forum voor politiek eh waar je het gezeur over onze verneukte samenleving die wordt overgenomen door allochtonen kan neergooien.:rolleyes:

socrates18

Novice
    Lid geworden
    6 aug 2018
    Lengte
    1m72
    Massa
    81kg
    Vetpercentage
    20%

Lol, De 'echte Amsterdammers' die al lang zijn verdwenen naar Purmerend, oostzaan, Zaandam, Almere etc etc.. nou ik mos ze niet. Er zijn genoeg Amsterdammers die wel zijn gebleven en die het nog goed hebben in een stad dat alles heeft wat bij een hoofdstad hoort. Toerisme, yupppen etc.. etc.. heeft niks maar PvdA te maken, heeft te maken met 'vroeger was alles beter' toen ze in pauper buurten woonden die nu zijn geupgrade naar winstgevende winkelstraten met beleid, koopwoningen etc etc.. wel grappig dat de meesten vertrekken omdat ze het gewoon niet meer kunnen betalen, lekker links vind je niet? Ach.. het normale geklaag van mensen die klagen om het klagen en mensen die hun handje ophouden en dan klagen dat de buitenlanders het 'overnemen' en dat de politiek te links is. Ik als echte Amsterdammer ben dat soort volk liever kwijt dan rijk. Ik ben van de tijd van een ander Amsterdam en ben zelf in het centrum opgegroeid en toen was alles ook nog beter.. in mijn beleving dan, nu is het anders net zoals alles in het leven anders wordt met de tijd. Er zijn dan twee opties, of je gaat mee of je wordt een klager.. grappig ook dat de meest succesvolle mensen blijven omdat ze het kunnen betalen en de mensen die het niet kunnen betalen moeten vertrekken naar de randgemeenten. Lekker links natuurlijk

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
    Winner Of The Internet
    Lid geworden
    24 okt 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    50kg
    Vetpercentage
    35%
    @socrates18

JXLa4q9.png

Ben jij dit? :trollface:

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Fijn dat een dag in zo'n diverse stad je dag goedmaakte.;)

We hebben ook een forum voor politiek eh waar je het gezeur over onze verneukte samenleving die wordt overgenomen door allochtonen kan neergooien.:rolleyes:
    Grappig. Ik schrijf iets in een topic dat mijn dag goed maakte. Jij geeft daar een reactie op ('gezeur') en ik moet het in de politieke sectie 'neergooien'? Overigens noem ik nergens in mijn post iets een verneukte samenleving en overgenomen door allochtonen. De samenleving is groter dan Amsterdam, thank god.

Laatst bewerkt:

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
    Winner Of The Internet
    Lid geworden
    24 okt 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    50kg
    Vetpercentage
    35%
    Niet letten op roei-en fietsfanaat, zijn posts zijn doorgaans vrij achterlijk. Heb een vermoeden dat hih gecastreerd is want testosteron heeft hij niet.

VikingJ

Cool Novice
    Lid geworden
    22 okt 2017
    Lengte
    1m73
    Massa
    60kg
    Vetpercentage
    12%
    Niet letten op roei-en fietsfanaat, zijn posts zijn doorgaans vrij achterlijk. Heb een vermoeden dat hih gecastreerd is want testosteron heeft hij niet.
    Haha waar heeft hij dat laten doen want mijn beagle moet ook gecastreerd worden

Naar boven