Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

• VikingJ

Cool Novice
    Lid geworden
    22 okt 2017
    Lengte
    1m73
    Massa
    60kg
    Vetpercentage
    12%
    Huh is het al vrijdag..
    @socrates18

Shittt

JXLa4q9.png

Ben jij dit? :trollface:

Nomen Nescio

.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    14 mrt 2010
    Kom ook weer eens in die lieve stad. Man man. Heb bij thuiskomst eerst een douche genomen. Ik vind het maar een smerige bedoeling daar in het centrum en daarnaast al die diversiteit; ab-nor-maal. Ik lette er voor de aardigheid eens op en verdomd weinig blanken.

Ik was er vandaag de hele dag, oud-zuid waar ik opgegroeid ben.Ik hou van die stad, serieus echte liefde:heart: dat maakte mijn dag goed.

Dit is een held

jos-la-nov-2007.jpg

Voor wie zich afvraagt wie dit is, GA JE SCHAMEN DAT JE DAT NIET WEET.

Fanboy much.

Collega kocht een pot "miss fitness diet shake" van @XXL Nutrition voor zijn vriendin, maar ze lust de smaak niet (chocolade hazelnoot).
    Heb de pot cadeau gekregen :) Zal afgewisseld worden met whey denk ik, gezien er ook best wel wat eiwitten inzitten...
    Voor de rest verwacht ik er niet veel van :roflol:

Dus je hebt zeg maar eiwitten gekregen van een collega?:thinking:

Huh is het al vrijdag..

Lolde hard irl.Srs.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Ik was er vandaag de hele dag, oud-zuid waar ik opgegroeid ben.Ik hou van die stad, serieus echte liefde:heart: dat maakte mijn dag goed.
    Oud-Zuid (Minervaplein/Stadionplein) heb ik ook gewoond. Prima daar. Dat kan je met de beste wil niet vergelijken met waar ik heb gelopen vanmiddag. Inharent tot op zekere hoogte aan een stad, maar ik vond het opvallend stinken en smerig. Iets dat ik nooit eerder heb gehad.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Dat is idd andere koek, totaal verpauperd en geen glimp meer van de charme van 'vroeger'.
    Ben blij dat je het schrijft. Misschien speelt ook mee, weet ik wel zeker, dat ik er niet meer dagelijks doorheen loop en dus met andere ogen ernaar kijk. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond, gewerkt etc. Wat ik wel een verbetering vond is het Rokin en Damrak. Veel van die lelijke reclameborden en tokkieverlichting zijn pleite, en dat was nodig ook. Ook nog rondom Scheepvaartmuseum gewoond, was een leuk buurtje toentertijd. Geen idee hoe dat nu is.

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 mei 2009
    Ben blij dat je het schrijft. Misschien speelt ook mee, weet ik wel zeker, dat ik er niet meer dagelijks doorheen loop en dus met andere ogen ernaar kijk. Ik heb er altijd met veel plezier gewoond, gewerkt etc. Wat ik wel een verbetering vond is het Rokin en Damrak. Veel van die lelijke reclameborden en tokkieverlichting zijn pleite, en dat was nodig ook. Ook nog rondom Scheepvaartmuseum gewoond, was een leuk buurtje toentertijd. Geen idee hoe dat nu is.

Dik jaar verbleven in Kattenburg. 10 minuten lopen naar het centrum. Zou er nu overigens niet meer willen wonen.

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    geuzenveld is toch ook een fijne wijk ?

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    Dan hebben wij het nog niet over dat kut ajax gehad of dat amsterdamse piswater heineken genaamd ? Heb ik nou genoeg amsterdammers getriggerd ?

Vonk

Prof. dr.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    3 okt 2008
    Lengte
    1m85
    Massa
    108kg
    Vetpercentage
    10%
    Dan hebben wij het nog niet over dat kut ajax gehad of dat amsterdamse piswater heineken genaamd ? Heb ik nou genoeg amsterdammers getriggerd ?

Enige bier ter aarde waar ik instant hoofdpijn van krijg :o

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    Enige bier ter aarde waar ik instant hoofdpijn van krijg :o
    Ik probeerde na 3 jaar nuchter te zijn bier te drinken ben meteen genezen .Ik kreeg van heineken altijd maagpijn en ging er ook stom van praten

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
    Elite Member
    Lid geworden
    10 aug 2016
    Lengte
    1m74
    Welk is nu eigenlijk ploeg van het land: PSV, Ajax of Feyenoord?

Naar boven