MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Waarom? Omdat jij liever drugs hebt? :rolleyes:

    Laten we die weg niet afslaan ;)

    Nee omdat je zelf iets lekker vind iets anders wegwuiven omdat het niets zou zijn.
     
    Laten we die weg niet afslaan ;)

    Nee omdat je zelf iets lekker vind iets anders wegwuiven omdat het niets zou zijn.
    Gewone pils krijg ik gewoonweg niet af :)
     
    Er zijn denk ik honderden zo niet duizenden merken "gewone pils", je kunt het daarom onmogelijk zo wegzetten :dunno:
     
    Kip en ei... er is geen vergelijking beschikbaar van de personen die dat deden. Nutteloze discussie :rolleyes:
    Ik vind het gewoon leuk om te zeggen wanneer iemand met goeie stats of een goeie fysiek er niet alles uit haalt op gebied van training of voeding. :)
    Ah, ik ben dus niet de enige die niet veel om IPA geeft. Tegenwoordig zie je ze steeds meer en veel bierkenners en -liefhebbers zijn er lyrisch over, maar een ouderwets speciaalbiertje heeft toch altijd mijn voorkeur gehad. Chimay, Rochefort, Westmalle, La Chouffe, Tripel Karmeliet, La Trappe, Maredsous, Hertog Jan Grand Prestige, Pauwel Kwak, Orval, Westvleteren 12 uiteraard(!) (of de goedkopere en vergelijkbare Sint Bernardus Abt 12), Grimbergen etc. etc.
    Guinness e.d. vind ik al helemaal niets.
     
    Er zijn denk ik honderden zo niet duizenden merken "gewone pils", je kunt het daarom onmogelijk zo wegzetten :dunno:
    Wat mij betreft wel!

    En mijn antwoord was op de minstens 40% alcohol opmerking van Arminius, een biertje van 9a10% kan prima.

    Pils is voor gaylords :trollface:
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik vind het gewoon leuk om te zeggen wanneer iemand met goeie stats of een goeie fysiek er niet alles uit haalt op gebied van training of voeding. :)

    Ah, ik ben dus niet de enige die niet veel om IPA geeft. Tegenwoordig zie je ze steeds meer en veel bierkenners en -liefhebbers zijn er lyrisch over, maar een ouderwets speciaalbiertje heeft toch altijd mijn voorkeur gehad. Chimay, Rochefort, Westmalle, La Chouffe, Tripel Karmeliet, La Trappe, Maredsous, Hertog Jan Grand Prestige, Pauwel Kwak, Orval, Westvleteren 12 uiteraard(!) (of de goedkopere en vergelijkbare Sint Bernardus Abt 12), Grimbergen etc. etc.
    Guinness e.d. vind ik al helemaal niets.

    Jij drinkt toch helemaal geen alcohol?
     
    Wat mij betreft wel!

    En mijn antwoord was op de minstens 40% alcohol opmerking van Arminius, een biertje van 9a10% kan prima.

    Pils is voor gaylords :trollface:

    Pils zeggen in plaats van bier :gay:
     
    Pils zeggen in plaats van bier :gay:
    Dat heb ik net hier geleerd. Irl heb ik nog nooit pils gezegd.
    Met de bovenstaande opsomming echte bieren is pis ipv pils meer op z'n plaats.
     
    Back
    Naar boven