XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben er nu. Alles helemaal nieuw, veel apparatuur en grote ruimte. Zelf ga ik iig switchen van sportschool, dit is mij die 15km rijden wel waard :p

    Oh en vrouwen die er halfnaakt bijlopen.

    Hmm, bij mij is die echt om de hoek.
    Maar profit gym in diezerpoort is ook erg mooi geworden.
     
    Superschattig keukenpapier op het werk. Soms word je blij va zoiets banaals :p

    WP_20190424_15_45_11_Pro.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    Lekker bankhangen. Hij gaat morgen weer terug. Na twee dagen ben ik er ook wel klaar mee :p

    20190424_204359.jpg
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    waarom heb jij dan kuurplannen? :thinking:
    Kuren doe je dus omdat je geen motivatie hebt?

    Om serieus op wedstrijden mee te kunnen doen, meer progressie te kunnen maken (zonder dit weer te verliezen in de cut) en meer spiermassa dan mijn natty max aan te kunnen zetten. Ik ga natuurlijk niet kuren omdat ik geen motivatie heb en geen energie om te trainen. (Dat ik hier nog serieus op in ga. :P)
    Daarnaast is er een verschil tussen een kuur op max. 600 mg en 2x per week 5 ml zetten + 18 pillen per dag slikken. :P
    Ik ga ook niet direct blasten/cruisen, dus na mijn kuur zal ik weer even moeten wennen aan het trainen zonder middelen. Net als dat ik nu bijvoorbeeld een PWO beperk tot max. 2x p/w en de rest van de tijd zonder stims train (hooguit koffie).
     
    Bij het trainen vandaag lekker de abs gevoeld.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Even hard doorgewerkt met als resultaat dat we (ondanks geen medewerking van de fabrikant) zelf een assessment hebben afgerond binnen 1,5 dag om een vliegtuig (Hercules) inzetbaar te houden met bepaalde schade op het Main Landing Gear, zodat de missie naar Irak morgen uitgevoerd kan worden. :D
    Dat geeft voldoening, iedereen geholpen.:)
     
    Ik heb hem netjes naar buiten gebracht :).
    #dierenvriend

    Heb ik dus ook eens gedaan he, gevangen door een glas er overheen te zetten, papiertje er onder geschoven.. Mijn vader gebeld of hij 'm na zijn werk buiten zou willen gooien ( ik pak dat echt niet op :bang: )

    Dus, mijn vader komt na een paar uur en gooit die spin naar buiten. Dan denk je, missie voltooid, ik ben een goede dierenvriend.

    Dat achterlijke dier rent met een rotgang gelijk weer richting mijn voordeur. :angstig: Dus, hij is uiteindelijk alsnog doodgetrapt (door mijn vader, wel met mij als opdrachtgever).

    I tried. :eyes:

    Nu roep ik gewoon één van de katten (Ludde bij voorkeur, die anderen zijn te dom om ze dood te maken) om ze dood te maken.. En als dat niet lukt dan roep ik Vonk

    Ik ben er echt doodsbenauwd voor.
     
    Even hard doorgewerkt met als resultaat dat we (ondanks geen medewerking van de fabrikant) zelf een assessment hebben afgerond binnen 1,5 dag om een vliegtuig (Hercules) inzetbaar te houden met bepaalde schade op het Main Landing Gear, zodat de missie naar Irak morgen uitgevoerd kan worden. :D
    Dat geeft voldoening, iedereen geholpen.:)

    Wat doen ze daar eigenlijk in Irak?
    Vertel ons eens wat staatsgeheimen.
     
    Heb ik dus ook eens gedaan he, gevangen door een glas er overheen te zetten, papiertje er onder geschoven.. Mijn vader gebeld of hij 'm na zijn werk buiten zou willen gooien ( ik pak dat echt niet op :bang: )

    Dus, mijn vader komt na een paar uur en gooit die spin naar buiten. Dan denk je, missie voltooid, ik ben een goede dierenvriend.

    Dat achterlijke dier rent met een rotgang gelijk weer richting mijn voordeur. :angstig: Dus, hij is uiteindelijk alsnog doodgetrapt (door mijn vader, wel met mij als opdrachtgever).

    I tried. :eyes:

    Nu roep ik gewoon één van de katten (Ludde bij voorkeur, die anderen zijn te dom om ze dood te maken) om ze dood te maken.. En als dat niet lukt dan roep ik Vonk

    Ik ben er echt doodsbenauwd voor.
    Schande!!!!!

    Mij bellen ze om 1 u snachts mn bed uit voor een spin. Ze dierf anders niet te gaan slapen :rolleyes:
     
    Heb ik dus ook eens gedaan he, gevangen door een glas er overheen te zetten, papiertje er onder geschoven.. Mijn vader gebeld of hij 'm na zijn werk buiten zou willen gooien ( ik pak dat echt niet op :bang: )

    Dus, mijn vader komt na een paar uur en gooit die spin naar buiten. Dan denk je, missie voltooid, ik ben een goede dierenvriend.

    Dat achterlijke dier rent met een rotgang gelijk weer richting mijn voordeur. :angstig: Dus, hij is uiteindelijk alsnog doodgetrapt (door mijn vader, wel met mij als opdrachtgever).

    I tried. :eyes:

    Nu roep ik gewoon één van de katten (Ludde bij voorkeur, die anderen zijn te dom om ze dood te maken) om ze dood te maken.. En als dat niet lukt dan roep ik Vonk

    Ik ben er echt doodsbenauwd voor.


    Jouw verhaal maakt echt mijn dag goed, zag het helemaal voor me :roflol:
     
    Back
    Naar boven