AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Heb ik dus ook eens gedaan he, gevangen door een glas er overheen te zetten, papiertje er onder geschoven.. Mijn vader gebeld of hij 'm na zijn werk buiten zou willen gooien ( ik pak dat echt niet op :bang: )

    Dus, mijn vader komt na een paar uur en gooit die spin naar buiten. Dan denk je, missie voltooid, ik ben een goede dierenvriend.

    Dat achterlijke dier rent met een rotgang gelijk weer richting mijn voordeur. :angstig: Dus, hij is uiteindelijk alsnog doodgetrapt (door mijn vader, wel met mij als opdrachtgever).

    I tried. :eyes:

    Nu roep ik gewoon één van de katten (Ludde bij voorkeur, die anderen zijn te dom om ze dood te maken) om ze dood te maken.. En als dat niet lukt dan roep ik Vonk

    Ik ben er echt doodsbenauwd voor.


    :roflol:

    Natuurlijk ging hij weer naar binnen, het is een huisspin, je kruipruimte en meterkast zit er vol mee :o

    Deze kwam ik tegen toen ik de watermeter moest controleren.

    20190416_200945.jpg
     
    :barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf:



    (en wij hebben ze "huisspin" genoemd, die goorlappen heten: Tegenaria atrica, ze zijn heus niet pas ontstaan nadat wij huizen zijn gaan bouwen enzo) :windup:

    Ik probeer vaak mijn angst wel te overwinnen, maar het lukt me niet echt.
     
    :barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf:



    (en wij hebben ze "huisspin" genoemd, die goorlappen heten: Tegenaria atrica, ze zijn heus niet pas ontstaan nadat wij huizen zijn gaan bouwen enzo) :windup:

    Ik probeer vaak mijn angst wel te overwinnen, maar het lukt me niet echt.

    Maar nu we ze huisspin zijn gaan heten moet je ze wel binnenhouden.
     
    :barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf:



    (en wij hebben ze "huisspin" genoemd, die goorlappen heten: Tegenaria atrica, ze zijn heus niet pas ontstaan nadat wij huizen zijn gaan bouwen enzo) :windup:

    Ik probeer vaak mijn angst wel te overwinnen, maar het lukt me niet echt.

    Je hebt pun ook geaccepteerd toch. :p
     
    Ik wil het niet weten inderdaad :roflol:
    Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat gemiddeld genomen de mens er zo'n zevental naar binnen speelt

    Dat je dat niet wil weten dacht ik wel. Vandaar dat ik je er graag op wijs :D
     
    Zeker? Want jij bent wakker als je slaapt? :)
    Ik hoop ook dat het larie en apekool is, maar zeker kan een mens niet zijn
    Laat ik het zo formuleren, als het ooit als eens is voorgekomen is het uiterst zeldzaam. En dat is heel logisch te beredeneren. Er is jaren onderzoek naar gedaan en de uitkomst was 0. Heeft er o.a. mee te maken dat spinnen liever in het eigen web verblijven en trillingen in de lucht heel onaangenaam vinden, en mensen die slapen produceren o.a. trillingen. Bovendien zijn de omstandigheden in de mond van de mens zodanig waar spinnen juist niet naar op zoek zijn.

    3s google.
    https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25455680/slapend-spinnen-eten/
     
    Laat ik het zo formuleren, als het ooit als eens is voorgekomen is het uiterst zeldzaam. En dat is heel logisch te beredeneren. Er is jaren onderzoek naar gedaan en de uitkomst was 0. Heeft er o.a. mee te maken dat spinnen liever in het eigen web verblijven en trillingen in de lucht heel onaangenaam vinden, en mensen die slapen produceren o.a. trillingen. Bovendien zijn de omstandigheden in de mond van de mens zodanig waar spinnen juist niet naar op zoek zijn.

    3s google.
    https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a25455680/slapend-spinnen-eten/
    Fijn. Dan kan ik vanaf nu terug gerust met halfopen mond in slaap vallen :)
     
    Back
    Naar boven