MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit pre geeft mij een superpomp en overal tintelingen.

En het smaakt naar blikje fernanders

Naast 5150 is dit zeker een goede ding

Bekijk bijlage 454101
Deze ken ik nog niet. IK ken wel het Blood & Guts trainingsschema van Dorian.
Samenstelling is niet verkeerd:
"6.000 mg Citrulline Malate for explosive muscle pumps and improved performance
4.000 mg Arginine AKG for enhanced strength
3.000 mg Beta Alanine for prolonged endurance
500 mg L-Tyrosine for enhancing and fortifying the mind-muscle connection
200 mg Caffeine for increased focus
3 Natural extracts for relentless energy"

Van de legale PWO's vind ik 51-50 ook wel lekker, maar zit wel een shitload cafeïne in.
Heb jij trouwens nog een PWO nodig als je al zoveel gear gebruikt? :P
 
Als het goed is volgende week 6 á 7 gezonde pups verwachten :rolleyes:

7FE9017D-1867-45FC-8E88-D8A6CFAE47AB.jpeg
 

I wish, ik zou alle puppies en kittens ter wereld wel willen adopteren.. heb al 4 katten maar werk helaas fulltime, dus voor een hondje is geen plaats :sad: (en mijn hart is al verkocht aan amerikaanse staffords, dus als er ooit één komt...........)
 
Dat is iig goed! Een grote hond heeft itt een kat veel minder aandacht en ruimte nodig. Twee keer mensen geweigerd wat mij niet in dank werd afgenomen maar ik wil wel dat Mn pups een goed leven tegemoet gaan :p

Zelf niet zn fan van staffords, vind ze wel mooi maar ogen wat te intimiderend vind ik zelf
 
Dat is iig goed! Een grote hond heeft itt een kat veel minder aandacht en ruimte nodig. Twee keer mensen geweigerd wat mij niet in dank werd afgenomen maar ik wil wel dat Mn pups een goed leven tegemoet gaan :p

Zelf niet zn fan van staffords, vind ze wel mooi maar ogen wat te intimiderend vind ik zelf

Precies, mensen kopen veel te snel een hond, zich niet realiserend dat ze die niet de hele dag maar thuis kunnen laten om zelf lekker vanalles te gaan doen. Goed dat je daar zo op let!!

Het karakter van de stafford vind ik vooral geweldig. Trouw, harde werkers, ontzettend lief en aanhankelijk, maar inderdaad ook beschermend. Ze ogen intimiderend, true, samen met de onterechte reputatie zit dat ze niet mee. Mijn oppashond laat ik altijd netjes zitten als er mensen tegemoet komen lopen / fietsen omdat iedereen altijd doodsbang is. Ik hoop dat ze op die manier inzien dat hij eigenlijk heel lief, rustig en zich van geen kwaad bewust is.

Uiteindelijk valt en staat het met hoe de baas is denk ik.
 
Deze ken ik nog niet. IK ken wel het Blood & Guts trainingsschema van Dorian.
Samenstelling is niet verkeerd:
"6.000 mg Citrulline Malate for explosive muscle pumps and improved performance
4.000 mg Arginine AKG for enhanced strength
3.000 mg Beta Alanine for prolonged endurance
500 mg L-Tyrosine for enhancing and fortifying the mind-muscle connection
200 mg Caffeine for increased focus
3 Natural extracts for relentless energy"

Van de legale PWO's vind ik 51-50 ook wel lekker, maar zit wel een shitload cafeïne in.
Heb jij trouwens nog een PWO nodig als je al zoveel gear gebruikt? :P
Ik vind het gewoon lekker om onder vuur te staan. Bovendien bevat het maar 190mg cafeïne. Het is niet zo zeer dat ik die energie naar vraag maar meer die klap zovan tijd om te knallen. Vind ik wel handig na een werkdienst
 
Dreamy vont school nooit zo belangrijk ..
moet nog 21 worden en propt liever annabowlen in dat lichaam
Ben meer van het spuiten en trainen dan zitten leren en lezen

Al hoewel toen ik niveau 1 deed, nogsteeds mijn rijst en kip naar school ging meenemen en in de kantine (koud) ging eten. Leuke memories
 
Wat heeft je bakje met koude kip tijdens de pauze nou daadwerkelijk met je school te maken dan?
 
Precies, mensen kopen veel te snel een hond, zich niet realiserend dat ze die niet de hele dag maar thuis kunnen laten om zelf lekker vanalles te gaan doen. Goed dat je daar zo op let!!

Het karakter van de stafford vind ik vooral geweldig. Trouw, harde werkers, ontzettend lief en aanhankelijk, maar inderdaad ook beschermend. Ze ogen intimiderend, true, samen met de onterechte reputatie zit dat ze niet mee. Mijn oppashond laat ik altijd netjes zitten als er mensen tegemoet komen lopen / fietsen omdat iedereen altijd doodsbang is. Ik hoop dat ze op die manier inzien dat hij eigenlijk heel lief, rustig en zich van geen kwaad bewust is.

Uiteindelijk valt en staat het met hoe de baas is denk ik.
Jep of gezinnen die overhaast een beslissing nemen (door kids) en de hond een beetje verwaarlozen, ook 1 keer gehad beest zou vals zijn, mensenschuw etc etc, heb hem terug genomen en binnen een maand was het een prima hond, loopt nu lekker rond op een boerderij.

Uiteraard valt en staat alles ook bij het baasje maar het zit wel in ze, ik heb ook een kruising waar rottweiler bij in zit en dat is echt wel een pittige tante :p veel mensen weten ook niet hoe ze een hond moeten benaderen...
 
I wish, ik zou alle puppies en kittens ter wereld wel willen adopteren.. heb al 4 katten maar werk helaas fulltime, dus voor een hondje is geen plaats :sad: (en mijn hart is al verkocht aan amerikaanse staffords, dus als er ooit één komt...........)

Pick me

20190430_150655.jpg
 
image.jpeg
Precies, mensen kopen veel te snel een hond, zich niet realiserend dat ze die niet de hele dag maar thuis kunnen laten om zelf lekker vanalles te gaan doen. Goed dat je daar zo op let!!

Het karakter van de stafford vind ik vooral geweldig. Trouw, harde werkers, ontzettend lief en aanhankelijk, maar inderdaad ook beschermend. Ze ogen intimiderend, true, samen met de onterechte reputatie zit dat ze niet mee. Mijn oppashond laat ik altijd netjes zitten als er mensen tegemoet komen lopen / fietsen omdat iedereen altijd doodsbang is. Ik hoop dat ze op die manier inzien dat hij eigenlijk heel lief, rustig en zich van geen kwaad bewust is.

Uiteindelijk valt en staat het met hoe de baas is denk ik.
Kan niet meer akkoord gaan hiermee.
Het enige is dat de hond als puntje bij paaltje komt 1 baas heeft.
Weet niet hoe dat zit bij andere rassen.
Zal wel soortgelijk zijn zeker.

Onze sloeber wordt twaalf dit jaar. :)
Hij was het zorgenpupje uit een groot nest.
 
Back
Naar boven