Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Ligt er natuurlijk aan wat voor relatie je hebt met je ouders.. Als je ze nooit alles verteld over je hebben en houden, waarom dan wel over iets vertellen waar zo'n slecht stigma omheen hangt?
 

Voor wie de Gentse tongval niet machtig is gelukkig met ondertitels.
 
Onwetende reacties en mythes over AAS incoming...

Sterkte :). Zijn ze wel openminded?

Uit de kast komen is altijd spannend. :p

Hoe denk je dat ze zullen reageren?

Klinkt mij als muziek in de oren... Succes ermee he! :fuu:

... Succes he!!!

Dat klinkt alsof het een keigezellig weekend wordt. Als ze er waarschijnlijk zo over denken, kun je ze het verdriet en onbegrip dan niet beter besparen?

Ligt er denk ik een beetje aan wat voor soort ouders je hebt, maar waarom zou je ze het vertellen eigenlijk?

Je kan het ook gewoon niet vertellen?

Ligt er natuurlijk aan wat voor relatie je hebt met je ouders.. Als je ze nooit alles verteld over je hebben en houden, waarom dan wel over iets vertellen waar zo'n slecht stigma omheen hangt?

BB_ Als ze echt teleurgesteld zijn kan je altijd nog zeggen 'grapje ben gewoon gay'

Of als je ouders wat ouderwets zijn andersom
'Mam, pap, ik ben gay..... nee oke maar steek wel naalden in mijn reet groet Jan'
Haha. :haha:

Vroeg of laat ga ik toch vertellen, dan maar beter vroeg. Het zal ook wel meevallen en de goedbedoelde bezorgdheid van een moeder zijn. Verder gewoon een stukje onwetendheid en totaal verkeerde beeld van AAS-gebruikers en de risico's. Ik heb het topic al eens voorzichtig geïntroduceerd en mijn mening er over gegeven.
 
Succes pik en anders heb je altijd nog je DBB broeders en zusters om op terug te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Ben trouwens al 31, maar af en toe doet m'n ma alsof ik 14 ben...
... misschien omdat ik mij nog zo gedraag. :roflol:
 
Ben je enig kind?
 
Bert is hartstikke enig!
 
Hij is enigst.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ben trouwens al 31, maar af en toe doet m'n ma alsof ik 14 ben...
... misschien omdat ik mij nog zo gedraag. :roflol:

Af en toe vraag ik me wel is af of jij wel aan aas moet beginnen. Je lijkt me een beetje instabiel...
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mijn moeder zei zelf dat ik aan de AAS moest gaan omdat ik na 3 jaar volop trainen en eten er volgens haar nog steeds uitzag als een homo. Dus dat ook maar gedaan...

Nu zie je er niet alleen uit als een homo, maar gedraag je je ook nog eens zo?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hele dag muziek luisteren, want collega's willen over GoT praten :headbang:
 
Back
Naar boven