MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Had Shaw wel echt een podium gegund :( Is hij nou 4e of 5e geeindigd?
     
    Skinny volwassen vent wil wel even op de vuist omdat ik voorrang neem i.p.v. krijg :emo: zet ik hem naast de kant rijdt die snel door hahah
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Skinny volwassen vent wil wel even op de vuist omdat ik voorrang neem i.p.v. krijg :emo: zet ik hem naast de kant rijdt die snel door hahah

    ............en jij dr achteraan!! :cool:
     
    Neee zn driftkikker ben ik niet, ben altijd benieuwd wat ze dan te zeggen hebben.

    Meneer zat niet op te letten en schrok heel erg toen hij mij zag aankomen.
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Die trek ik zo uit de auto
     
    1e werkdag en 28gr dan ben je wel bekaf...bijna allemaal sufkutten achter het stuur :driving:
     
    Neee zn driftkikker ben ik niet, ben altijd benieuwd wat ze dan te zeggen hebben.

    Meneer zat niet op te letten en schrok heel erg toen hij mij zag aankomen.

    Hier waar ik woon kan je je in dat soort situaties maar beter koest houden want ze komen zo met een knuppel hun auto uitgerend. Kan je nog zo stoer, groot en sterk zijn :(
     
    Hier waar ik woon kan je je in dat soort situaties maar beter koest houden want ze komen zo met een knuppel hun auto uitgerend. Kan je nog zo stoer, groot en sterk zijn :(
    even kijken wat voor soort figuur erin zit en een inschatting maken :p jij woont in een oost-blok land toch?
     
    Soms kan je je zwaar vergissen geloof me :hahaha:
    Een maat van mij heeft ook een keer zoiets gehad, heeft flinke klappen gehad toen hahah. Heeft nu ook standaard een honkbal knuppel in zn kofferbak liggen
     
    Een maat van mij heeft ook een keer zoiets gehad, heeft flinke klappen gehad toen hahah. Heeft nu ook standaard een honkbal knuppel in zn kofferbak liggen

    Mijn vader reed in de jaren 90 altijd standaard met een hakbijl onder zijn stoel rond.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Mijn vader reed in de jaren 90 altijd standaard met een hakbijl onder zijn stoel rond.

    En dan iemand voor ze porem rammen en naar de cel gaan. No thanks Jef ik bitch slap wel en ga voor de enkelvoudige mishandeling
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Back
    Naar boven