Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Negatieve karma MOET blijven. Anders wordt relletjes starten terug moeilijker.
    Terug??? Ik spreek geen Vlaams.
    Is nou ook weer niet helemaal waar hoor. Iemand 1 karma geven en wat stoken is meestal al genoeg :D
    Iemand 1 karmapunt geven vind ik best zielig. Ik zal hiervoor wel weer 1 of negatieve karma krijgen.
    Zelfs als ik iemand een berichtje stuurt dat ik het ergens niet mee eens ben of niet van gediend ben, doe ik dit nog met max. karma.
     
    Terug??? Ik spreek geen Vlaams.

    Iemand 1 karmapunt geven vind ik best zielig. Ik zal hiervoor wel weer 1 of negatieve karma krijgen.
    Zelfs als ik iemand een berichtje stuurt dat ik het ergens niet mee eens ben of niet van gediend ben, doe ik dit nog met max. karma.
    Niet iedereen is zo goedhartig als jou Bert.



    Anders zou het hier maar saai zijn.. :grinny:
     
    Terug??? Ik spreek geen Vlaams.

    Iemand 1 karmapunt geven vind ik best zielig. Ik zal hiervoor wel weer 1 of negatieve karma krijgen.
    Zelfs als ik iemand een berichtje stuurt dat ik het ergens niet mee eens ben of niet van gediend ben, doe ik dit nog met max. karma.
    Wtf maakt karma ook uit, je kan toch niemand meer inhalen. Laat mij eens gewoon rellen.
     
    Die kat dat me altijd gezelschap komt houden in mijn gym mankte gisteren een beetje en vandaag liep ze op 3 poten dus hebben we de dierenarts laten komen.
    Ze heeft antibiotica gekregen tegen een beginnend abces en ze had een chip, ik heb de eigenares al een berichtje gestuurd en nu afwachten...

    Het is dus een Noorse boskat van bijna 3 jaar oud :)
     
    Rip :(
    f10b4309aa78c6456a1a55e8d81eec2e.png


    edit: lol
    https://rechtenforum.nl/forum/thread/title/Schokkende+doodsuitingen+op+website,+administrator+negeert!/t/23750/?sid=f2036c022355562796b3da36e6d6f07b
    https://rechtenforum.nl/forum/threa.../148593?sid=f2036c022355562796b3da36e6d6f07b/
     
    Prima idee. :)


    Je mag mijn hebben hoor.
    bodybuilding.nl geef maar weg die zooi. :D
    Haha, ik sta op 60 miljoen ofzo en maak me er ook niet echt druk om. Het heeft ook niet echt waarde meer aangezien het ratingsysteem is gewijzigd.
     
    Haha, ik sta op 60 miljoen ofzo en maak me er ook niet echt druk om. Het heeft ook niet echt waarde meer aangezien het ratingsysteem is gewijzigd.
    Misschien passeer je de 100 mln dan nog voor het systeem opgeheven wordt :p
     
    Als jij er maar blij mee bent, dat je fysiek op niks trekt na 9 jaar maakt dan ook helemaal niet uit.
    Oei duidelijk op je teentjes getrapt en die hebben het al zo moeilijk omdat anders iedereen over je heen valt:roflol:

    Maar om serieus te reageren, vooral mijn gezondheid is belangrijk en ik ben niet zo onzeker dat ik 100kg moet wegen. Dat jij duidelijk iets compenseert omdat je waarschijnlijk met je lengte en 50kg gepest bent vroeger is duidelijk. Ik wens je veel sterkte met je onzekerheid en hoop dat je ooit tot een volwaardige man zal groeien.
     
    Oei duidelijk op je teentjes getrapt en die hebben het al zo moeilijk omdat anders iedereen over je heen valt:roflol:

    Maar om serieus te reageren, vooral mijn gezondheid is belangrijk en ik ben niet zo onzeker dat ik 100kg moet wegen. Dat jij duidelijk iets compenseert omdat je waarschijnlijk met je lengte en 50kg gepest bent vroeger is duidelijk. Ik wens je veel sterkte met je onzekerheid en hoop dat je ooit tot een volwaardige man zal groeien.

    Het is duidelijk dat je mij niet kent. Mooi
     
    Wat mensen die eindelijk beginnen te babbelen/iets vragen in de fitness :p
     
    Back
    Naar boven