Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een oude klant vandaag betrapt op stelen, wordt hij erop aangesproken zegt hij vervolgens “ik ben oud, ik mag stelen.” “Ik wordt bijna 100 jaar”

Alsjeblieft zeg...
 
:roflol:

Koninklijk stelen noemen ze dat :D
 
Een oude klant vandaag betrapt op stelen, wordt hij erop aangesproken zegt hij vervolgens “ik ben oud, ik mag stelen.” “Ik wordt bijna 100 jaar”

Alsjeblieft zeg...
Geef die man een pak pampers :D
 
Een oude klant vandaag betrapt op stelen, wordt hij erop aangesproken zegt hij vervolgens “ik ben oud, ik mag stelen.” “Ik wordt bijna 100 jaar”

Alsjeblieft zeg...
Hebben jullie mensen bij de kassa ook instructies gegeven over hoe de klant de kar dient te plaatsen? Gister kreeg ik ineens de vraag (was meer een mededeling) of ik mijn kar zus en zo wilde plaatsen. Ik zeg nog waarom dan. "Dat is handiger." Voor wie vraag ik. "Voor u." Nee hoor zeg ik anders plaats ik 'm toch niet zo, nu kan ik gelijk alles in de tassen plaatsen. "Ja maar het moet anders hoor."

Wereld wordt steeds gekker. Bij een kassa door een of andere snotneus gesommeerd worden hoe ik een kar moet plaatsen. Bij een kassa. Laat dat even doordringen. Op de vraag of ik mijn pinpas goed had geplaatst kreeg ik dan een zuur gezicht.
 
Hebben jullie mensen bij de kassa ook instructies gegeven over hoe de klant de kar dient te plaatsen? Gister kreeg ik ineens de vraag (was meer een mededeling) of ik mijn kar zus en zo wilde plaatsen. Ik zeg nog waarom dan. "Dat is handiger." Voor wie vraag ik. "Voor u." Nee hoor zeg ik anders plaats ik 'm toch niet zo, nu kan ik gelijk alles in de tassen plaatsen. "Ja maar het moet anders hoor."

Wereld wordt steeds gekker. Bij een kassa door een of andere snotneus gesommeerd worden hoe ik een kar moet plaatsen. Bij een kassa. Laat dat even doordringen. Op de vraag of ik mijn pinpas goed had geplaatst kreeg ik dan een zuur gezicht.
In zijn/haar gezicht gespuugd en de hele rotzooi laten staan mag ik hopen?
 
Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol: dreamy1 weet denk ik wel waar ik het over heb, altijd die irritante oude azijnzeikers en 40+ kortpittige huismoeders die altijd wat hebben :scold:
 
In zijn/haar gezicht gespuugd en de hele rotzooi laten staan mag ik hopen?
Ze had een hoofddoek op. En ik ga echt niet nog een keer boodschappen doen, doe dat al niet voor mijn lol en beperk het doorgaans tot 1x per week op het moment dat het relatief rustig is. Stond daar overigens al in joggingbroek en wilde niet voldoen aan het onvermijdbare clichébeeld wat na zo'n actie zou volgen.
Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol:
Jaren gedaan, bij dezelfde firma.
 
Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol: dreamy1 weet denk ik wel waar ik het over heb, altijd die irritante oude azijnzeikers en 40+ kortpittige huismoeders die altijd wat hebben :scold:
Oudjes die al hun sociale interactie bij de plaatselijke super hebben would like to have a word with you.
letterlijk
 
Hebben jullie mensen bij de kassa ook instructies gegeven over hoe de klant de kar dient te plaatsen? Gister kreeg ik ineens de vraag (was meer een mededeling) of ik mijn kar zus en zo wilde plaatsen. Ik zeg nog waarom dan. "Dat is handiger." Voor wie vraag ik. "Voor u." Nee hoor zeg ik anders plaats ik 'm toch niet zo, nu kan ik gelijk alles in de tassen plaatsen. "Ja maar het moet anders hoor."

Wereld wordt steeds gekker. Bij een kassa door een of andere snotneus gesommeerd worden hoe ik een kar moet plaatsen. Bij een kassa. Laat dat even doordringen. Op de vraag of ik mijn pinpas goed had geplaatst kreeg ik dan een zuur gezicht.
Moetje bij ons komen niks aan de hand
 
Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol: dreamy1 weet denk ik wel waar ik het over heb, altijd die irritante oude azijnzeikers en 40+ kortpittige huismoeders die altijd wat hebben :scold:
Het zijn juist die oudjes die liegen&stelen
 
Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol: dreamy1 weet denk ik wel waar ik het over heb, altijd die irritante oude azijnzeikers en 40+ kortpittige huismoeders die altijd wat hebben :scold:
Zo erg is het niet, doordat ladies basic fit de buren zijn van ons ga ik elkedag met een glimlach naar werk.
 
Zo erg is het niet, doordat ladies basic fit de buren zijn van ons ga ik elkedag met een glimlach naar werk.

Misschien omdat ik in een klein dorpje in de achterhoek woon. 5% is aardig, maakt een praatje en groet je, 60% doet alsof je niet bestaat en de andere 35% krijg ik moordneigingen van
 
Misschien omdat ik in een klein dorpje in de achterhoek woon. 5% is aardig, maakt een praatje en groet je, 60% doet alsof je niet bestaat en de andere 35% krijg ik moordneigingen van
Weet wel van vroeger dat ik een pesthekel had aan van die pisvlekken die een vak ondersteboven haalde, op zoek naar beste datum, en dan niks teruglegde. Of iets lieten vallen en niet even melden, gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Altijd dezelfde soort.

Als iemand wat aan het jatten was en code 100 werd omgeroepen mocht ik rennen. Dat was wel leuk. Was vaak een chef bij die ook gemeen kon doen, maakte het nog leuker.
 
Weet wel van vroeger dat ik een pesthekel had aan van die pisvlekken die een vak ondersteboven haalde, op zoek naar beste datum, en dan niks teruglegde. Altijd dezelfde soort.

Ik werk op de groente en dat doen ze echt altijd met de zakjes sla, lol
 
Back
Naar boven