Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ik werk op de groente en dat doen ze echt altijd met de zakjes sla, lol
    Tegenwoordig merk ik dat men eieren uit dozen steelt. Gekke wereld. Deze week drie dozen met minder inhoud, even doorgegeven. Medewerkster stond er ook van te kijken.
     
    Tegenwoordig merk ik dat men eieren uit dozen steelt. Gekke wereld. Deze week drie dozen met minder inhoud, even doorgegeven. Medewerkster stond er ook van te kijken.
    een ei hoort erbei :o
     
    een ei hoort erbei :o
    Zegt mij niks?! Ha.
    Het is natuurlijk treurig dat er mensen zijn die 2-3 eieren uit een doosje halen. Een doosje van 6 kost iets van €2, als een ei met 0 (bio) of 1 (vrije uitloop) begint. Let ik altijd op, zodat je niet een of ander dieronvriendelijk verknipt ei koopt. En wat doen die mensen dan, nemen ze die mee in de jas om thuis een ei te bakken? Ik wil namen en rugnummers!
     
    Zegt mij niks?! Ha.
    Het is natuurlijk treurig dat er mensen zijn die 2-3 eieren uit een doosje halen. Een doosje van 6 kost iets van €2, als een ei met 0 (bio) of 1 (vrije uitloop) begint. Let ik altijd op, zodat je niet een of ander dieronvriendelijk verknipt ei koopt. En wat doen die mensen dan, nemen ze die mee in de jas om thuis een ei te bakken? Ik wil namen en rugnummers!
    Ik denk dat ze ermee gaan sjoelen :o
     
    Tegenwoordig merk ik dat men eieren uit dozen steelt. Gekke wereld. Deze week drie dozen met minder inhoud, even doorgegeven. Medewerkster stond er ook van te kijken.
    een ei hoort erbei :o
    Ik moet zeggen dat Bosco55555 wel zéér regelmatig food pictures inclusief eieren plaatst. Zelfs vandaag nog.
    Ik wil hiermee niks impliceren natuurlijk... :dunno:
    :p
     
    Als jullie niet in een supermarkt hebben gewerkt weten jullie niet hoe irritant de gemiddelde klant is :roflol: dreamy1 weet denk ik wel waar ik het over heb, altijd die irritante oude azijnzeikers en 40+ kortpittige huismoeders die altijd wat hebben :scold:

    VroegAh was ik zelfs ooit verkoopmedewerker 1 of 2. In ieder geval, voelde ik me enorm cool.

    Mar inderdaad. Alles komt voorbij, van supertoffe mensen, tot eikels, tot ministers en geestelijk gestoorden. Mooie tijd, lekker beetje hersenloos dozen stapelen en vakkenvullen het dichtst bij de kaasbalie, want daar werkten de leukste dames.
     
    Weekend, nog (maar) 51 dagen tot Kos, goed weer, lekker Chinees gegeten, vakantiekilo's kwijt, weer begonnen met de studie en mijn dochter een goede eerste week op het voortgezet gehad. Morgenochtend weer trainen :D
     
    Mijn vrouwtje is ondertussen 36,5 weken zwanger en we kregen vandaag te horen dat ons zoontje aan zijn 'daling' begonnen is.

    Het wordt spannend, de komende dagen/weken :D

    Gisterenavond is ons pakketje gearriveerd: 50 cm en iets meer dan 3kg :D

    Vannacht 2u kunnen slapen Steks ... so it begins...
     
    Ano_54321 Van harte gefeliciteerd met jullie "pakketje" :D.
    Geniet nog van de dagen in het ziekenhuis waarop je misschien toch nog wat meer slaap zal kunnen pakken :p.
     
    Gefeliciteerd en geniet er evan.

    Vannacht wilde mijn dochter voor het eerst zonder luier slapen, op dit moment ligt ze nog in een droog bed. :finger:
    Hey, das leuk nieuws, krijgt ze straks een leuke beloning?
     
    Back
    Naar boven