dreamy1
Ripped Bodybuilder
- Lid geworden
- 1 sep 2015
- Lengte
- 1m75
Ja, creatine is een leuke vervangerOok zonder gear?
Ja, creatine is een leuke vervangerOok zonder gear?
Niet zo serieus nemenGevalletje ik ben sterk dus sta boven iedereen.
beetje het stereotype AAS gebruiker wat hier bevestigd wordt
edit: dit posten maakt mijn dag goed
Niet zo serieus nemen
Ecto stond 5 kilo te overheadpressen bij de squatrek dus die stuurde ik weg naar de klimrek met van die haakjes. Ging ik vervolgens squatten
Ik groet alleen die ene neger die net als ik 260kg deadlift. De rest kijk ik niet eens aan
gym heeft een lying leg curl apparaat besteld heerlijk.
Zometeen 180 benchen en laten zien wie de baas is van de gym
Mij mogen ze bashen deadlift toch 3 kwart meer dan de rest
Kan je dat wel uitrekenen?Mij mogen ze bashen deadlift toch 3 kwart meer dan de rest
ites met dom berekenen van dumbell gewichtKan je dat wel uitrekenen?
Niet zo serieus nemen zegt hij toch, vieze relnicht
Het is toch al kaput. Er stopt één erg actief lid met posten in de Politiek sectie, en alles valt stil.Als dat zo was was het forum vier jaar geleden al gestopt.
Iemand anders?Het is toch al kaput. Er stopt één erg actief lid met posten in de Politiek sectie, en alles valt stil.En als we een beetje consequent zijn dan is er iemand anders die ook z'n strepen had moeten verliezen.
als je zo tegen beunie bezig blijft neuk je niks met mijn dochter en ook niet met mijn duitse herder jij geile herderNiet zo serieus nemen zegt hij toch, vieze relnicht
Sorry daar heb ik geen tijd meer voor.Het is toch al kaput. Er stopt één erg actief lid met posten in de Politiek sectie, en alles valt stil.En als we een beetje consequent zijn dan is er iemand anders die ook z'n strepen had moeten verliezen.
Good, he eats his carrots.Iemand anders?
Pls nee, de kans op je dochter is het enige wat me zin geeft in het levenals je zo tegen beunie bezig blijft neuk je niks met mijn dochter en ook niet met mijn duitse herder jij geile herder
En dan samen met je schoonpapa snuiven gezelligPls nee, de kans op je dochter is het enige wat me zin geeft in het leven
mij geeft ze af toe de zin om mijn polsen open te leggenPls nee, de kans op je dochter is het enige wat me zin geeft in het leven
weet wel zeker dat mijn vrouw dit niet trekt meer met mijEn dan samen met je schoonpapa snuiven gezellig
mogelijk met hem mailen , hij krijgt een compleet straf dossier in zijn reet geduwd een echte proGeef jij nog persoonlijke begeleiding omtrent boofing en douching?
We zijn toch allemaal volwassen
Alleen grammen en milligrammenKan je dat wel uitrekenen?
“it annoys me a bit how people like squirrels but not rats. at the end of the day they're the same thing, except that squirrels have had a better upbringing.”