MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • It wasn't me - Shaggy...
    O nee, - Arminius.
     
    2 + 2 is 4, minus 1 that's 3 quick maths - Big Shaq
     
    Wir haben es nicht gewusst. - half Duitsland
     
    Wir mussen die Juden ausrotten - E. Cartman
     
    Oké, on topic:
    Ik las zojuist dit topic; m.n. de posts van AboveAndBeyond :roflol:
     
    Nog één voor jou, BB_.


    Vietnam... Wat een clusterfuck!
     
    Diep in de nacht. Ik zoek naar plezier. :eyebrow:
     

    Bijlagen

    • images.jpeg
      images.jpeg
      10,4 KB · Weergaven: 101
    Stond gister te deadliften kwam een dame een meter voor me neus squatten in der gymshark legging.

    jammer kon de spiegel niet meer zien. Stond ze ook nog naar mij te kijken
     
    Was gisteren wezen sporten, zag één of andere turk 260kg deadliften met gigantische quasimodo achtige praktijken.
    Komt er een apart figuur in gymshark leggings voor hem squatten. Weet niet precies wat het was, of het nou een man of een vrouw was, zag er in ieder geval niet uit.
    Vervolgens probeert het aparte figuurtje ook nog een beetje te flirten met die quasimodo turk, beetje knipoogjes uitdelen, beetje voorover buigen en onnodig veel zuchten.
    Overduidelijk dat 'het' te weinig aandacht thuis kreeg.

    Iets later stopt quasimodo turk met deadliften, laat hij alle gewichten erop liggen. Toen dacht 'het' waarschijnlijk van "nou, dat kan ik ook wel".
    Ik wist al gelijk, dit gaat niet goed. 'Het' was nou niet bepaald buff, sterker nog, als iemand mij zou vertellen dat die persoon zojuist bevrijd was uit een concentratiekamp door de geallieerde, dan zou ik dat geloven.
    Erop af gestapt en tegen die persoon gezegd van "Luister.... jij, als ik jou was zou ik dit niet doen tenzij je een hernia wilt."
    'Het' mompelde iets, verstond er niks van. 'Het' ging daarna gelijk naar huis.


    Helmond, het kan ook nooit normaal.

    Kon wel gelijk beginnen met mijn working sets Hip thrusts.
    260kg woop woop.
     
    Back
    Naar boven