XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (12 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Het is Dreamy op de beat. Ik doe paused deadliften, maar eigenlijk niet. Roll in mijn Range met mij chimi we gaan wat eten, maar wallah die 50 barki's laten mij vies zweten. Daarvoor een potje tren, ja dat zijn die berekeningen die ik ken, len.
    dreamy1 wanneer 101 barz sessie? Misschien kan je samen met Col_inc die is pas nog geweest met zijn vriendin
     
    ik ga mijn kids van school halen en opa oppikken op het station junior is jarig en gaat helemaal uit zijn dak als hij ziet wat hij van opa en mij heeft gekregen . Ben bang dat we het hele weekend met hem moeten gaan vissen .:)
     
    165 dollar voor een shirt? Jij bent niet goed snik.
    Hallo, niet zomaar een shirt. Nou was The Dunking Dutchman voor de wedstrijd in een café voor een signeersessie. Helaas gemist. :(
    IMG_20200228_082803.jpg
     
    Sta zojuist te ouwehoeren met 2 gasten in de gym. Ene is 58, ander is 69. Allebei echt buff. Krijg ik z'n business card en telefoonnr. Zegt ie dat t m tof lijkt om in de stad wat te gaan drinken met z'n drieën enzo en me beter te leren kennen. Helaas vlieg ik morgen terug. :(
    Gewoon doen je leeft maar een keertje.
     
    • Haha
    Waarderingen: BB_
    Vervroegd weekend, kinda. Elektriciteitspanne sinds 14h30 :roflol:. We moeten wel op kantoor blijven, helaas.

    Geen laptops en 1 iemand met unlimted data?
     
    Panne haha.
     
    Back
    Naar boven