Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Mijn sistah from another mistah en powerlift teamgenoot Iris Kensenhuis is genomineerd voor krachtsporter van het jaar!
willen jullie op haar stemmen?
Wat zijn dit voor stemmenronsel praktijken. Verwacht je nu dat mensen gaan stemmen op iemand die ze niet kennen, en vermoedelijk de concurrentie ook niet, zonder argument waarom ze iemand het beste vinden?

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Da's net zoiets als de contest hier wanneer mensen populariteitsstemmen geven .

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Wat zijn dit voor stemmenronsel praktijken. Verwacht je nu dat mensen gaan stemmen op iemand die ze niet kennen, en vermoedelijk de concurrentie ook niet, zonder argument waarom ze iemand het beste vinden?
Zij is in mijn ogen de beste en meest fanatieke vrouwelijke krachtsporter die ik ken. Ik vind haar enorm inspireren en bovenal een fantastisch mens. Ik draag graag mijn steentje bij als teamlid.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Zij is in mijn ogen de beste en meest fanatieke vrouwelijke krachtsporter die ik ken. Ik vind haar enorm inspireren en bovenal een fantastisch mens. Ik draag graag mijn steentje bij als teamlid.
Dat is een goede reden voor jou om op haar te stemmen .

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Maar ik ben wel om te kopen natuurlijk. :eyebrow:

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Welkom terug, hoe was Afrika?

• Like
Waarderingen: LM

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
65kg
Dit soort 'stemmingen' worden helaas vaak gewonnen door degene die de meeste stemmen weet te ronselen, niet wie er intrinsiek de beste is. Maar het komt ook in situaties voor waarbij er meer op het spel staat dan de eer de beste te zijn. Bijvoorbeeld wanneer je je de beste personal trainer mag noemen, een titel waarmee je dan weer veel nieuwe klanten kunt werven...

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Dit soort 'stemmingen' worden helaas vaak gewonnen door degene die de meeste stemmen weet te ronselen, niet wie er intrinsiek de beste is. Maar het komt ook in situaties voor waarbij er meer op het spel staat dan de eer de beste te zijn. Bijvoorbeeld wanneer je je de beste personal trainer mag noemen, een titel waarmee je dan weer veel nieuwe klanten kunt werven...
Ik ben hier de Bertste.

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
vanochtend een stukje gecruisd in mijn waggie samen met @MrDroeftoeter ,op het laatst mocht hij ook een stukje rijden,
alleen het in en uitstappen ging wat moeilijk voor mijn broeder,kon het niet laten om dit te filmen

Laatst bewerkt:
Naar boven