MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Aha, volg hem zelf ook, verbaas me over hoe lekker die gaat.
    Inderdaad en het geeft je een duw door te laten zien hoeveel reps van elke set je moet halen voor een pr. En leuke toevoeging zoals bbb en joker sets voor volume
     
    Inderdaad en het geeft je een duw door te laten zien hoeveel reps van elke set je moet halen voor een pr. En leuke toevoeging zoals bbb en joker sets voor volume

    Helemaal mee eens, kan het alleen maar aanraden. Veel flexibiliteit en toch elke training weer een mooi streven qua gewicht.
     
    Helemaal mee eens, kan het alleen maar aanraden. Veel flexibiliteit en toch elke training weer een mooi streven qua gewicht.
    Yep ga alleen niet 11 reps deadliften en er dan achter komen dat je nog joker sets hebt te doen :duh: 😭
     
    Hoe vaak ik wel niet geprobeerd heb dit te halen en nu na me eerste cycle gelijk gehaald 😱
    Ik zou wel oppassen met continu pogingen maken om te maxen en mislukken. Als het eens verkeerd schiet is het niet leuk :(
     
    Er staan hier drie jongetjes van ca 20 jaar te squatten. Met veel te veel gewicht. En ongeveer 1/10e rep. Ongeveer iedereen staat echt vragend te kijken wat ze in Gods naam aan het doen zijn.... tijd voor het personeel om in te grijpen.

    Het is wel heel grappig want ze vinden zichzelf heel erg stoer, behalve de rest van de gym. Ik heb nog nooit zo veel mensen zo afkeurend zien kijken
     
    Ik zou wel oppassen met continu pogingen maken om te maxen en mislukken. Als het eens verkeerd schiet is het niet leuk :(
    Klopt maar dat was omdat de Texas methode eigenlijk alleen zegt elke training moet zwaarder. Daarom ook overgestapt naar 351
     
    Back
    Naar boven