MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Scholen zullen ook wel dicht blijven, vanavond persconferentie, ben benieuwd :(.
zolang ze van de sportscholen afblijven vind ik het helemaal mooi.
of lekker regionaal houden. dan hoor je mij niet klagen dat ik in middle of nowhere woon.
 
zolang ze van de sportscholen afblijven vind ik het helemaal mooi.
of lekker regionaal houden. dan hoor je mij niet klagen dat ik in middle of nowhere woon.

Eens, als die weer dicht gaan...

Hier in de buurt nooit echt veel besmettingen gehad, maar zie nu dat bij de plaatselijke voetbalverenigingen van de stad en omringende dorpen toch wat besmettingen komen, niet verrassend, maar toch.
 
Kakelkipje baby maken?
1601292069256.png
 
zolang ze van de sportscholen afblijven vind ik het helemaal mooi.
of lekker regionaal houden. dan hoor je mij niet klagen dat ik in middle of nowhere woon.
Same here, waarschijnlijk pakken ze het regionaal aan.
 
Kheb sinds kort toch maar accountant genomen om mijn boekhouding op orde te brengen. Ik moest nog belastingaangiftes doen vanaf 2015. En zakelijk moest alles vanaf Q4 2019 nog op orde worden gebracht.

Eindresultaat: €4000 terug ipv €3000 betalen. Kmoet wel 2 verzuimboetes van €69 ps betalen voor het niet tijdig doen van btw aangiftes. Kosten accountant €600 inc btw, maar die zijn weer aftrekbaar voor 2020.

Ik ging ervan uit een berg geld op te moeten hoesten dus dit is een heel mooie meevaller.
 
Kheb sinds kort toch maar accountant genomen om mijn boekhouding op orde te brengen. Ik moest nog belastingaangiftes doen vanaf 2015. En zakelijk moest alles vanaf Q4 2019 nog op orde worden gebracht.

Eindresultaat: €4000 terug ipv €3000 betalen. Kmoet wel 2 verzuimboetes van €69 ps betalen voor het niet tijdig doen van btw aangiftes. Kosten accountant €600 inc btw, maar die zijn weer aftrekbaar voor 2020.

Ik ging ervan uit een berg geld op te moeten hoesten dus dit is een heel mooie meevaller.
Ben je daar al die maanden mee bezig geweest?
 
Kheb sinds kort toch maar accountant genomen om mijn boekhouding op orde te brengen. Ik moest nog belastingaangiftes doen vanaf 2015. En zakelijk moest alles vanaf Q4 2019 nog op orde worden gebracht.

Eindresultaat: €4000 terug ipv €3000 betalen. Kmoet wel 2 verzuimboetes van €69 ps betalen voor het niet tijdig doen van btw aangiftes. Kosten accountant €600 inc btw, maar die zijn weer aftrekbaar voor 2020.

Ik ging ervan uit een berg geld op te moeten hoesten dus dit is een heel mooie meevaller.
je leeft nog! lang niet gezien.
 
Ik zat een beetje in een dipje. Geen gym, geen werk, geen school, geen geld.

Hele dag op BB werd iets teveel van het goede.

Kmoest er ff van weg en m'n shit op orde brengen. En dat heb ik de afgelopen maanden gedaan. Veel gewerkt, 60 tot 70 uur per week.

En vandaag is eindelijk alles geregeld. 20k verdient in 2 maanden en nu dus ook deze meevaller. Al m'n shit afbetaald die ik moest betalen. Kben weer 2 maanden volop aan het sporten (bijna weer op oud niveau). Bijna 10 kg vet kwijtgeraakt in 2 maanden. Vriendin is weer blij, zijn begonnen om kinderen te krijgen.

Dus ja, kheb mijzelf weer herpakt en zal hier de aankomende tijd weer meer rond gaan hangen :cool:.

De hele dag niets doen is echt heel deprimerend. Ook heel slecht voor je libido trouwens.

Straks lekker uit eten en dan 's avonds weer sporten. Leef de goede leef :)
 
En hoe gaat ie met jullie?

Zijn er inmiddels al DBB corona survivors?
 
nog steeds aan het wachten op de meet met jou als chef-kok
Lijkt mij nogsteeds een heel tof idee om te gaan doen. Momenteel is het echter pakken wat ik pakken kan gezien de volgende lockdown op de loer ligt. Dan zit ik weer zonder werk dus ben ik nu een grote buffer aan het opbouwen. Maar ik denk dat eind van dit jaar maar waarschijnlijker ergens begin volgend jaar wel ruimte voor is.

Een DBB nieuwjaarsborrel met hapjes enzo misschien? Wie weet, lijkt mij wel cool om te cateren (non-profit natuurlijk). Eens kijken of er animo voor is.

Die DBB bbq zal gezien het weer nog ff op zich moeten laten wachten.
 
Back
Naar boven