XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel nemen jullie? Zit zelf te denken aan 20mg eod
 
Ik vraag me af of dat goed is voor het forum in het algemeen. Ik begrijp ook niet zo goed waarom de moderatoren, jouw gedrag niet een beetje bijsturen. Het wordt er namelijk niet leuker op met jouw commentaar. Terwijl jij waarschijnlijk ook hele goede tips zou kunnen geven, die mis ik.
Beterschap Thomazz
Waarom niet? Ik heb anders veel plezier met jullie. De rest doet er niet toe.

heb het gevoel dat thomazz fake is...
Wanneer ik zijn fysiek zie en ik bekijk zijn log en de wijze waarop hij zijn trainingen logt; dan krijg ik daar mijn vraagtekens bij.

Correct me when im wrong...
Ik heb ook wel vraagtekens bij veel mensen op dit forum. Trainen ze überhaupt wel of houden ze me voor de gek?

Maar die heb ik wel eens vaker gehoord. Bedankt voor het compliment.
 
Allereerst heb ik SUPERVEEL respect voor Corona, want we moeten weer elke dag thuiswerken.

En dat betekent waarschijnlijk: extra veel tijd doorbrengen met mijn internetvrienden. ❤️
Vet kut. Ik zit nu al 3 uur in een brainstormsessie via MS Teams. Rete-irritant, doe mij maar een fysieke meeting.
 
Vet kut. Ik zit nu al 3 uur in een brainstormsessie via MS Teams. Rete-irritant, doe mij maar een fysieke meeting.
Werken daar beetje lekkere wijven of niet? Flirten gaat lastig via de cam.
 
Waarom niet? Ik heb anders veel plezier met jullie. De rest doet er niet toe.


Ik heb ook wel vraagtekens bij veel mensen op dit forum. Trainen ze überhaupt wel of houden ze me voor de gek?

Maar die heb ik wel eens vaker gehoord. Bedankt voor het compliment.

maak dan een foto met je een briefje erbij met bodybuilding.nl erop
 
Werken daar beetje lekkere wijven of niet? Flirten gaat lastig via de cam.
Nee, mannenwereld. Vet kut, misschien had je gelijk dat je het beter heb al gay.
 
Alleen op de afdeling en bijna alleen in het hele bedrijf. Iedereen werkt vanuit huis. Lekker rustig zo. :D
 
-
 
Laatst bewerkt:
Definitieve hypotheekofferte is binnen 🎉
550x412.jpg
 

Zou mooi beginnen met 20mg/dag of om de dag als je sceptisch bent. Paar weken aanhouden, is het nog steeds niet weg kun je tijdelijk naar 40mg/dag verhogen. Als het dan niet wegtrekt dan zou ik heel hard huilen, kansloze missie in dat geval.
 
Zou mooi beginnen met 20mg/dag of om de dag als je sceptisch bent. Paar weken aanhouden, is het nog steeds niet weg kun je tijdelijk naar 40mg/dag verhogen. Als het dan niet wegtrekt dan zou ik heel hard huilen, kansloze missie in dat geval.
Hoezo? Gewoon verder ophogen dan Bokito weegt 100kg of zo
 
Hoezo? Gewoon verder ophogen dan Bokito weegt 100kg of zo

Ahja, is waar ook, ben niet helemaal scherp vandaag. Die kan wel wat hebben, bovengrens ligt volgens mij bij 1mg/kg lichaamsgewicht.
 
Met roa zou ik lekker max 20 mg ed zelf doseren, heb je meer nodig lekker met een dermatoloog doen. Roa is geen paracetamol
 
Met roa zou ik lekker max 20 mg ed zelf doseren, heb je meer nodig lekker met een dermatoloog doen. Roa is geen paracetamol

Kan ook wel even duren voor het werkt, dus sowieso eerst ruim een maand 20mg/dag slikken
 
Back
Naar boven