MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • wovano ik heb het nooit kritiek gehad op je fysiek, zou een beetje raar zijn gezien ik nooit foto's post. Ik heb kritiek op wie jij bent als persoon.
    Jouw lichaam gaat als een jojo heen en weer, hoeveelste comeback is dit? Je 3e in 2 jaar tijd?
    Neem anders eens contact op met Sanca Saxon, hij heeft het fysiek van zijn contest van vorig jaar weten te behouden en dat terwijl hij nogal gelimiteerd is door zijn spierziekte.

    Ga je nu weer je moderator rechten misbruiken om deze post te verwijderen? Weet dat alle posts die jij verwijderd gewoon gedeeld worden door andere moderators.

    Jij zei dit in een privé bericht "Blijkbaar vind je het toch leuk om me steeds aandacht te geven".
    Ik heb letterlijk negatieve 4 posts(waarvan ik er één verwijderd heb omdat het nergens voor nodig was) over je gemaakt, dus wat bedoel jij precies met "steeds aandacht geven"?
    "Achja, ik lig niet wakker van de mening van trieste mensen zoals jij :)", je posts zeggen wat anders.


    Skeet skeet bitches ✌️.
    wie ben jij dan dat je denkt dat mensen op jouw mening en ongefundeerde aannames zitten te wachten? de dbb power psycholoog ofzo? rot toch op
     
    Laatst bewerkt door een moderator:
    wie ben jij dan dat je denkt dat mensen op jouw mening en ongefundeerde aannames zitten te wachten? de dbb power psycholoog ofzo? rot toch op
    Oh sorry je hebt helemaal gelijk, zal voortaan net als de rest hier iedereen de hele tijd de hemel in prijzen.
    Inteelt clubje
     
    Drama Popcorn GIF
     
    De ene rel na de andere. Is het rel zondag vandaag?
     
    Als we dat aan jullie moeten overlaten dan moeten we hier nog weken aanhoren wie zijn teen gestoten heeft of door regen moet. Ik herhaal DOOR DE REGEN!!!

    En dat moet ik waarschijnlijk wel eerst een paar mods pijpen anders word ik niet gespaard.


    Jij mag me ook 5x baffen.


    Klopt. Ik knijp mijzelf nog steeds elke dag minstens x10 om er 100% zeker van te zijn of ik wel echt ben. Kan het zelf ook niet eens geloven. Geef jullie beta's geen ongelijk.
    Ik klap jou 5 keer pipo
     
    Oh sorry je hebt helemaal gelijk, zal voortaan net als de rest hier iedereen de hele tijd de hemel in prijzen.
    Inteelt clubje
    Als ik ergens niet bij hoor is het wel het bodybuildclubje en heb verder ook 0 contact met wovano buiten het forum, wel heb ik respect voor wat ie heeft neergezet. Op een bodybuildforum is het logisch als het juist over fysiek of fysieke prestaties gaat. het valt ook op dat het vaak dezelfde mensen zijn die commentaar hebben op dezelfde personen. x aantal weken geleden was het gehaat op wovano nog zijn fysiek, hij zou geen foto plaatsen van zijn hele fysiek, zijn buik zou nog vadsig zijn en de progressiefoto's zouden niet representatief zijn. inmiddels is ie iedereen die commentaar had weer hard voorbij gegaan en nu er geen argumenten wat betreft zijn fysiek meer te verzinnen zijn wordt er weer iets anders verzonnen. Ik houd best van een relletje en ben ook niet vies van kritiek maar op een gegeven moment wordt het wel een beetje zielig. Helemaal om mensen meteen te betichten van overspel en zijn ex hier in te betrekken.
     
    Als ik ergens niet bij hoor is het wel het bodybuildclubje en heb verder ook 0 contact met wovano buiten het forum, wel heb ik respect voor wat ie heeft neergezet. Op een bodybuildforum is het logisch als het juist over fysiek of fysieke prestaties gaat. het valt ook op dat het vaak dezelfde mensen zijn die commentaar hebben op dezelfde personen. x aantal weken geleden was het gehaat op wovano nog zijn fysiek, hij zou geen foto plaatsen van zijn hele fysiek, zijn buik zou nog vadsig zijn en de progressiefoto's zouden niet representatief zijn. inmiddels is ie iedereen die commentaar had weer hard voorbij gegaan en nu er geen argumenten wat betreft zijn fysiek meer te verzinnen zijn wordt er weer iets anders verzonnen. Ik houd best van een relletje en ben ook niet vies van kritiek maar op een gegeven moment wordt het wel een beetje zielig. Helemaal om mensen meteen te betichten van overspel en zijn ex hier in te betrekken.
    Hier heb ik niks meer aan toe te voegen. Ik kon het niet beter verwoorden.
     
    En ik snap jou niet. :P

    Om de aanname die ik deed te kunnen doen, hoef je zelf toch geen wedstrijden te hebben gedaan.

    Daarnaast zie ik niet in waarom je heel veel wedstrijden zou moeten hebben gedaan om te weten wat het vergt. 1x is toch genoeg om over het proces en de weg ernaartoe te kunnen oordelen.

    Tot slot kun je mijn opmerking veel breder trekken, of het nou gaat om een bodybuildingwedstrijd, het lopen van een marathon, een PL-wedstrijd of het behalen van een opleiding of studie gaat, vaak is het afgunst en weten zij die lullen zelf niet wat het behelst. Verder natuurlijk gewoon triest om te horen dat achter je rug om zoiets gezegd wordt.
    Man man man je praat toch ook niet zo tegen vrouwen hè. Alsof die kut al niet droog genoeg was knal jij ook nog een hele dodelijk saaie monoloog tegenaan.

    Ik klap jou 5 keer pipo
    Bij de gedachte om mij een klap te geven breken die tandenstokers van jou al af.
     
    Man man man je praat toch ook niet zo tegen vrouwen hè. Alsof die kut al niet droog genoeg was knal jij ook nog een hele dodelijk saaie monoloog tegenaan.


    Bij de gedachte om mij een klap te geven breken die tandenstokers van jou al af.
    Jij mag dan wel breed zijn maar tegen die tijd dat jij wil blokken heb je al 2 te pakken haha
     
    Er wordt zeker te weinig getild hier, want er is te veel gezeik, om met Paardelul te spreken.

    Mijn dag was goed om vele redenen, die ik niet allemaal noem, maar eentje ervan is dat ik samen met een trainingsmaat een kameraad even kon helpen wat tegels te sjouwen naar zijn nieuwe huis. Was er heel blij mee en was een kleine moeite.
     
    Er wordt zeker te weinig getild hier, want er is te veel gezeik, om met Paardelul te spreken.

    Mijn dag was goed om vele redenen, die ik niet allemaal noem, maar eentje ervan is dat ik samen met een trainingsmaat een kameraad even kon helpen wat tegels te sjouwen naar zijn nieuwe huis. Was er heel blij mee en was een kleine moeite.
    Wil jij ook nog wat grind weg scheppen hier?
     
    Back
    Naar boven