Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Evaluatiegesprek gehad vandaag, alleen maar positieve dingen en leuke nieuwe uitdagingen op komst.
Weer zo'n leidinggevende zeker die niet iemand zwakke en verbeterpunten durft te benoemen? Of is een evaluatiegesprek niet hetzelfde als een functioneringsgesprek?
 
Weer zo'n leidinggevende zeker die niet iemand zwakke en verbeterpunten durft te benoemen? Of is een evaluatiegesprek niet hetzelfde als een functioneringsgesprek?
:rolleyes: Is het moeilijk te geloven dat iemand gewoon zijn/haar werk goed kan doen?
Negatieve punten worden ook zeker aangekaart als die er zijn, dixit mijn collega’s ;).
 
:rolleyes: Is het moeilijk te geloven dat iemand gewoon zijn/haar werk goed kan doen?
Negatieve punten worden ook zeker aangekaart als die er zijn, dixit mijn collega’s ;).
Ieder mens heeft zwakke punten en scoort niet op alle competities hoog; uiteindelijk heb je daar vaak meer aan v.w.b. feedback dan te horen dat je goed doet.

Ik heb in het verleden ook zo'n leidinggevende gehad die zei ga zo door, het gaat goed, ik krijg positieve reacties'. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Nu accepteer ik dat niet meer en heb ik gelukkig een leidinggevende die wel goeie feedback durft te geven als ik daar om vraag.

Zo'n leidinggevende heeft geen kaas gegeten van het houden van een functioneringsgesprek en competenties. Ik zeg niet dat het bij jou zo ging en dat weet ik ook niet; ik twijfel er ook niet aan dat je je werk prima doet:), maar als alles alleen maar positief is, weet je zelf toch ook niet waar je nog wel aan kan werken (althans, als je wat zelfkennis hebt waarschijnlijk wel, maar het zou fijn als een leidinggevende dat ook gewoon durft te benoemen). Dat is slechts hoe ik erover denk, kan het mis hebben.
 
:rolleyes: Is het moeilijk te geloven dat iemand gewoon zijn/haar werk goed kan doen?
Negatieve punten worden ook zeker aangekaart als die er zijn, dixit mijn collega’s ;).

Ieder mens heeft zwakke punten en scoort niet op alle competities hoog; uiteindelijk heb je daar vaak meer aan v.w.b. feedback dan te horen dat je goed doet.

Ik heb in het verleden ook zo'n leidinggevende gehad die zei ga zo door, het gaat goed, ik krijg positieve reacties'. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Nu accepteer ik dat niet meer en heb ik gelukkig een leidinggevende die wel goeie feedback durft te geven als ik daar om vraag.

Zo'n leidinggevende heeft geen kaas gegeten van het houden van een functioneringsgesprek en competenties. Ik zeg niet dat het bij jou zo ging en dat weet ik ook niet; ik twijfel er ook niet aan dat je je werk prima doet:), maar als alles alleen maar positief is, weet je zelf toch ook niet waar je nog wel aan kan werken (althans, als je wat zelfkennis hebt waarschijnlijk wel, maar het zou fijn als een leidinggevende dat ook gewoon durft te benoemen). Dat is slechts hoe ik erover denk, kan het mis hebben.
"If you're the smartest kid in the room, you may be in the wrong room."

Anderzijds is het ook onzin als alles goed gaat om echt iets te gaan zoeken om maar iets te hebben.

Nieuwe uitdagingen zijn ook mooie kansen om te ontdekken wat er anders of beter zou kunnen.

Misschien -nvm-

Laten we gewoon eens blij zijn, of zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Ieder mens heeft zwakke punten en scoort niet op alle competities hoog; uiteindelijk heb je daar vaak meer aan v.w.b. feedback dan te horen dat je goed doet.

Ik heb in het verleden ook zo'n leidinggevende gehad die zei ga zo door, het gaat goed, ik krijg positieve reacties'. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Nu accepteer ik dat niet meer en heb ik gelukkig een leidinggevende die wel goeie feedback durft te geven als ik daar om vraag.

Zo'n leidinggevende heeft geen kaas gegeten van het houden van een functioneringsgesprek en competenties. Ik zeg niet dat het bij jou zo ging en dat weet ik ook niet; ik twijfel er ook niet aan dat je je werk prima doet:), maar als alles alleen maar positief is, weet je zelf toch ook niet waar je nog wel aan kan werken (althans, als je wat zelfkennis hebt waarschijnlijk wel, maar het zou fijn als een leidinggevende dat ook gewoon durft te benoemen). Dat is slechts hoe ik erover denk, kan het mis hebben.
Met welke verbeterpunten ben jij bezig?
 
Met welke verbeterpunten ben jij bezig?
Dat is privé, maar ik heb hier op dit forum al vaak genoeg (vaker dan menig persoon hier) uitgeweid over mijn zwakke en verbeterpunten en competenties. Dat ga ik niet meer in het openbaar doen. Als ik feedback wil, vraag ik dat liever één-op-êên.
 
ik heb nog wel een verbeterpunt BB_, misschien is het een idee om niet alles te verpersoonlijken door zo'n irrelevant lang verhaal af te steken wanneer iemand post dat ze het gewoon goed doet op t werk
 
ik heb nog wel een verbeterpunt BB_, misschien is het een idee om niet alles te verpersoonlijken door zo'n irrelevant lang verhaal af te steken wanneer iemand post dat ie het gewoon goed doet op z'n werk
Bedankt, maar dit is exact de reden dat van mijn post hierboven. :rolleyes: Daarom bespreek ik dat soort dingen niet meer, maar je punt is duidelijk . :thumbs:
 
Laatst bewerkt:
"If you're the smartest kid in the room, you may be in the wrong room."

Anderzijds is het ook onzin als alles goed gaat om echt iets te gaan zoeken om maar iets te hebben.

Nieuwe uitdagingen zijn ook mooie kansen om te ontdekken wat er anders of beter zou kunnen.

Misschien -nvm-

Laten we gewoon eens blij zijn, of zoiets.
Eens. Ligt natuurlijk ook aan je werk. Bij veel beroepen snap ik ook dat het anders ligt en je moet er zeker niet naar willen zoeken. :thumbs: Bubsie is gewoon goed bezig.:) Wie ben ik om anders te oordelen of denken.
 
Wat een wereld vandaag de dag, verbeterpunten...
...uitdagingen en bucketlists...
 
Laatst bewerkt:
Ieder mens heeft zwakke punten en scoort niet op alle competities hoog; uiteindelijk heb je daar vaak meer aan v.w.b. feedback dan te horen dat je goed doet.

Ik heb in het verleden ook zo'n leidinggevende gehad die zei ga zo door, het gaat goed, ik krijg positieve reacties'. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Nu accepteer ik dat niet meer en heb ik gelukkig een leidinggevende die wel goeie feedback durft te geven als ik daar om vraag.

Zo'n leidinggevende heeft geen kaas gegeten van het houden van een functioneringsgesprek en competenties. Ik zeg niet dat het bij jou zo ging en dat weet ik ook niet; ik twijfel er ook niet aan dat je je werk prima doet:), maar als alles alleen maar positief is, weet je zelf toch ook niet waar je nog wel aan kan werken (althans, als je wat zelfkennis hebt waarschijnlijk wel, maar het zou fijn als een leidinggevende dat ook gewoon durft te benoemen). Dat is slechts hoe ik erover denk, kan het mis hebben.
Ik had zelf wel negatieve zaken genoteerd, maar blijkbaar zijn die niet volledig gegrond of zie ik het erger dan het is.
Je zou intussen moeten weten dat ik enorm kritisch ben op alles wat ik doe. Vorig jaar stonden ook bij mij aandachtspunten van zijn kant en daar heb ik toen rekening mee gehouden. Met succes zo blijkt.

Je had in mijn ogen nu even goed kunnen zeggen dat ze gewoon compassie hebben omdat mijn moeder vorig jaar gestorven is. Want dat zit nu wel in mijn hoofd omdat er geen negatieve dingen besproken werden van zijn kant. Dank je.
 
Evaluatiegesprek gehad vandaag, alleen maar positieve dingen en leuke nieuwe uitdagingen op komst.
Super! Altijd fijn dit soort gesprekken, gefeliciteerd
 
Ieder mens heeft zwakke punten en scoort niet op alle competities hoog; uiteindelijk heb je daar vaak meer aan v.w.b. feedback dan te horen dat je goed doet.

Ik heb in het verleden ook zo'n leidinggevende gehad die zei ga zo door, het gaat goed, ik krijg positieve reacties'. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Nu accepteer ik dat niet meer en heb ik gelukkig een leidinggevende die wel goeie feedback durft te geven als ik daar om vraag.

Zo'n leidinggevende heeft geen kaas gegeten van het houden van een functioneringsgesprek en competenties. Ik zeg niet dat het bij jou zo ging en dat weet ik ook niet; ik twijfel er ook niet aan dat je je werk prima doet:), maar als alles alleen maar positief is, weet je zelf toch ook niet waar je nog wel aan kan werken (althans, als je wat zelfkennis hebt waarschijnlijk wel, maar het zou fijn als een leidinggevende dat ook gewoon durft te benoemen). Dat is slechts hoe ik erover denk, kan het mis hebben.
Snert je doet het super!

Neee zeg mij wat ik fout doe!! Dit pik ik niet!!! :roflol:
 
Ik had zelf wel negatieve zaken genoteerd, maar blijkbaar zijn die niet volledig gegrond of zie ik het erger dan het is.
Je zou intussen moeten weten dat ik enorm kritisch ben op alles wat ik doe. Vorig jaar stonden ook bij mij aandachtspunten van zijn kant en daar heb ik toen rekening mee gehouden. Met succes zo blijkt.

Je had in mijn ogen nu even goed kunnen zeggen dat ze gewoon compassie hebben omdat mijn moeder vorig jaar gestorven is. Want dat zit nu wel in mijn hoofd omdat er geen negatieve dingen besproken werden van zijn kant. Dank je.
Als ze je al hadden willen ontzien dan hadden ze je ook geen nieuwe uitdagingen toegeworpen!

Men zal inmiddels wel weten hoe zelfkritisch je bent.

Blijkbaar ben je goed genoeg in je huidige taken dat men het gecalculeerde risico van nieuwe mogelijkheden tot falen aandurft. Succes!
 
Trainings schema aangepast op lockdown. Spierpijn... Oh god... de spierpijn. Beetje voelen dat je leeft zo.
 
Welke feministische SJW heeft er nu weer een slotje op mijn topic gedropped? De zuurtegraad van dit form begint ongekende hoogtes te krijgen. Just sayin' @mods
 
Back
Naar boven