MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

hoxyz

Colossal Veteran
Lid geworden
16 okt 2013
watch me, is gewoon een routine die je er in moet hebben heeft @vntl ook
Hoop dat het je lukt, beetje gezondheid is wel wat waard en als je weer gaat cutten maakt het het ook een stuk makkelijker. Wou wel graag dat ik een loopband thuis had maar die dingen zijn kolere duur. Heb wel eens een fiets gehad maar die verzuring is het mij niet waard voor de hoeveelheid kcal die je verbrandt.

Bokito

Monstrous Giant
Lid geworden
17 apr 2012
Hoop dat het je lukt, beetje gezondheid is wel wat waard en als je weer gaat cutten maakt het het ook een stuk makkelijker. Wou wel graag dat ik een loopband thuis had maar die dingen zijn kolere duur. Heb wel eens een fiets gehad maar die verzuring is het mij niet waard voor de hoeveelheid kcal die je verbrandt.
Zeker het heeft veel voordelen. Ligt er natuurlijk aan wat je doet, ik doe gewoon steady state cardio op 65-70% van de maximale hartslag, weinig verzuring dan.

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Touwtje springen? Kost niks en ook redelijk wat kcal

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage