Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nachtje Maastricht geboekt om na bijna 1.5 jaar een eerste echte date te hebben met m'n coronarelatie.. :D
    Heb je 1.5 jaar met iemand een relatie gehad zonder daar iets mee gedaan te hebben? Lees ik dat nou goed? Of was ze zo easy dat er geen date nodig was?
     
    ik had een tijd terug een stapel betonplex op mijn bus liggen , los a10 meegepakt en met alle platem thuisgekomen
    Waar koop jij nu je materialen azzie azerate. Zeker met deze bizarre markt. Prijsverhogingen/geen voorraden.
     
    Wanneer je na de Leg Press, Incline Squat Machine, Leg Curls en Leg Extensions nog zin en energie hebt (3 setjes met dropsets per been):
    En nog wat kuiten en abductor/adductor om het af te maken. 2 uur bezig geweest ofzo. :flex:
    Vinden die gasten op de achtergrond het chill om zo prominent op YouTube en DBB gegooid te worden? Zou daar zelf echt niet op zitten te wachten namelijk.
     
    Heb je 1.5 jaar met iemand een relatie gehad zonder daar iets mee gedaan te hebben? Lees ik dat nou goed? Of was ze zo easy dat er geen date nodig was?
    Niets bijzonders iig, we zijn niet verder gekomen dan terrasjes en brownies & downies. Nog geen eens in een bioscoop geweest :o
     
    Vinden die gasten op de achtergrond het chill om zo prominent op YouTube en DBB gegooid te worden? Zou daar zelf echt niet op zitten te wachten namelijk.
    Niemand mag hem Bert noemen vanwege privacy maar hij filmt iedereen en al hun moeders zonder toestemming

    Shameless
     
    Niets bijzonders iig, we zijn niet verder gekomen dan terrasjes en brownies & downies. Nog geen eens in een bioscoop geweest :o
    Mocht je haar wel op z’n minst even een potje vingeren of was dat ook niet aan de orde?
     
    Mocht je haar wel op z’n minst even een potje vingeren of was dat ook niet aan de orde?
    Dat soort praktijken zijn we niets tekort mee gekomen, dat is dan wel weer het voordeel van alleen maar binnen zitten/liggen ;)
     
    Dat soort praktijken zijn we niets tekort mee gekomen, dat is dan wel weer het voordeel van alleen maar binnen zitten/liggen ;)
    Truth, zou niet weten wat je anders moet doen lol :p

    Potje Monopoly wordt je ook snel zat
     
    Godsver lekker weer! Ik ben in mijn lunchpauze naar de sportschool geweest ook nog! Ik schaam me wel een beetje voor de gewichten, maar goed - het is dan ook weer even opbouwen.
     
    Truth, zou niet weten wat je anders moet doen lol :p

    Potje Monopoly wordt je ook snel zat
    Vooral dat + series & films kijken. Momenteel alle Marvel op chronologische volgorde :p. Af en toe een beetje wandelen in de Veluwe, verder dan dat is er al lang niets bijzonders meer te doen.

    Desalniettemin is het wel een goed teken dat alles sterk en stabiel is met 1.5 jaar weinig uitvoeren. Als ik dit met m'n ex had, had ik het veel sneller uitgemaakt :D
     
    Vooral dat + series & films kijken. Momenteel alle Marvel op chronologische volgorde :p. Af en toe een beetje wandelen in de Veluwe, verder dan dat is er al lang niets bijzonders meer te doen.

    Desalniettemin is het wel een goed teken dat alles sterk en stabiel is met 1.5 jaar weinig uitvoeren. Als ik dit met m'n ex had, had ik het veel sneller uitgemaakt :D
    Heb ik ook gedaan, binnenkort nog een keer denk ik. Het zijn ècht goeie films. Er komt nog een keer een Thanos tattoo, mark my words.

    Zeker een goed teken. Zo weinig kunnen doen en op elkaars lip zitten de hele tijd (samenwonend, in mijn geval) kan je relatie wel flink op de proef stellen.
     
    Niets bijzonders iig, we zijn niet verder gekomen dan terrasjes en brownies & downies. Nog geen eens in een bioscoop geweest :o
    Maar hoezo niet dan, bioscopen en restaurants etc zijn toch een aantal maanden open geweest in die 1,5 jaar?
     
    Heb ik ook gedaan, binnenkort nog een keer denk ik. Het zijn ècht goeie films. Er komt nog een keer een Thanos tattoo, mark my words.

    Zeker een goed teken. Zo weinig kunnen doen en op elkaars lip zitten de hele tijd (samenwonend, in mijn geval) kan je relatie wel flink op de proef stellen.
    Klinkt als een goed idee voor een tattoo! :D Vooral samenwonend kan ik mij dat goed voorstellen. Ik heb ook genoeg gehoord van minder prettige situaties.
    Maar hoezo niet dan, bioscopen en restaurants etc zijn toch een aantal maanden open geweest in die 1,5 jaar?
    Restaurants/terrasjes zijn we wel aardig geweest, maar het is dan ook alleen bij eten en drinken gebleven. Bioscopen waren nou niet bepaald films waar we enthousiast van werden. In de tijd dat het open was, waren veel (goede) films uitgesteld. De nieuwe Marvel in juli wordt de eerste bios date :p
     
    Niets bijzonders iig, we zijn niet verder gekomen dan terrasjes en brownies & downies. Nog geen eens in een bioscoop geweest :o
    Bioscoop is sowieso echt een slecht idee voor een eerste date. Maargoed, ik lees dat je gelukkig wel al wat shit hebt gedaan. Dan is het ook anders natuurlijk.
     
    Bioscoop is sowieso echt een slecht idee voor een eerste date. Maargoed, ik lees dat je gelukkig wel al wat shit hebt gedaan. Dan is het ook anders natuurlijk.
    Eens, bios als eerste date is kut. Tijdens een film dien je gewoon je muil te houden want ik probeer een film te kijken.
     
    Bioscoop is sowieso echt een slecht idee voor een eerste date. Maargoed, ik lees dat je gelukkig wel al wat shit hebt gedaan. Dan is het ook anders natuurlijk.
    Inderdaad echt een slechte keuze, pas doen na een tijdje. Herinner me dat ik een keer met een (tweede, of derde?) date naar een LOTR film was. Epic fail. Best leuke films als je een dag de tijd hebt, maar niet als je elkaar eigenlijk wilt bespringen :lol:
     
    Ja dat had ik ook na 15 jaar pas. Maar ik trainde nooit met gewicht. Alleen lichaamsgewicht. Nu met dumbbells en cable pully dropsets is t veul beter. Een filmpje van John Meadows en die Australische dude hielp me onwijs goed. Is real laaif indeed!
    Haha zit altijd 1 gozer tussen die het weer moet overtreffen, 15 jaar poe poee..
     
    Back
    Naar boven