AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lekker man, nadat ie eerst de anus van 10 honden gelikt heeft.
Kreeg ooit deze tekening cadeau, blijft grappig.
Screenshot_20210603-230958_Chrome.jpg
 
Fietsen zal nooit meer hetzelfde zijn.
Vandaag op de gewone fiets naar het werk geweest, maar lijkt wel alsof iedereen een elektrische fiets heeft :dunno:
Ik ben nog zeker 25 jaar te jong voor een elektrische fiets. Daarnaast, de bedoeling is juist een beetje conditie opbouw en kcals verbranden.
 
En dat het rond de 25 graden is, maakte mijn dag ook wel goed. Blij dat dat koude weer weg is. 30graden vind ik ook prima.
Mijne niet, vind die plakkerige hitte met 30 graden helemaal niets, gezegd door iemand die in Anatolië is geboren, dat koude is typisch Hollands en is gewoon heerlijk.
 
Zometeen naar Amazing Oriental in Den Haag (big ass aziatische supermarkt)

🤙🏻🤙🏻🤙🏻
 
Zometeen naar Amazing Oriental in Den Haag (big ass aziatische supermarkt)

🤙🏻🤙🏻🤙🏻
Deze sambal die ze daar verkopen is een echte aanrader. Is te vinden in het koelschap.
20210604_140150.jpg


De manis is ook lekker voor als je iets minder pittig wilt.
 
Deze sambal die ze daar verkopen is een echte aanrader. Is te vinden in het koelschap.
Bekijk bijlage 529424

De manis is ook lekker voor als je iets minder pittig wilt.
Ik zal er zeker aan denken 🤙🏻

We gaan vooral op zoek naar ketjap soorten, sambal, woksauzen, rotiplaten en frituur shit :roflol:
 
Ik zal er zeker aan denken 🤙🏻

We gaan vooral op zoek naar ketjap soorten, sambal, woksauzen, rotiplaten en frituur shit :roflol:
Deze ketjap had ik gekocht op aanraden van een Indonesische buurman. Smaakt top.
image.jpg


Deze vissaus is top (in glazen fles)
20210604_141831.jpg


Verse rotiplaten hebben ze ook in de koeling. Je hebt meerdere soorten, deze koop ik altijd. De versie met gele spliterwten.
20210604_142032.jpg



Deze chili/shrimp pasta is top als je gaat roerbakken. Wat olie in de pan, theelepel van dit spul ff aanfruiten en dan je groente of vlees erbij.
20210604_142726.jpg
 
Oja en deze liggen in de diepvries. Goede snack.

Neem een koekenpan met deksel. Bak ze in wat zonnebloemolie tot ze een mooi kleurtje hebben. Dan 1cm heet/kokend water toevoegen, deksel erop, 3 minuten stomen. Klaar. Lekker met soja saus of gyoza saus.
20210604_142923.jpg

De beef bulgogi flavour is ook lekker.

Leuke winkel die Amazing Oriental.
 
Oja en deze liggen in de diepvries. Goede snack.

Neem een koekenpan met deksel. Bak ze in wat zonnebloemolie tot ze een mooi kleurtje hebben. Dan 1cm heet/kokend water toevoegen, deksel erop, 3 minuten stomen. Klaar. Lekker met soja saus of gyoza saus.
Bekijk bijlage 529432
De beef bulgogi flavour is ook lekker.

Leuke winkel die Amazing Oriental.
Screenshot_20210604-143500_Chrome.jpg


:trollface:
 
Back
Naar boven