MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    81

Users who are viewing this thread

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Toch wel banwaardig maar ik was goed gezind dus kwam je er mee weg.
Serieus?
O shit

Of word ik soms in de maling genomen..
200 (3) (2).gif

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Mijn telefoon vertelt me hoe mijn split eruit ziet.
IMG_20210920_155349.jpg

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Net op tijd thuis voor harde bruinzure saus. Had geen minuut langer mogen duren of heel de fiets hing vol.
Blijft niks zo orgasmisch eindelijk een wc vinden en kunnen losgaan als je met krampen en druk zit.

5Ojx.gif

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik heb nog een mooi verhaal, wat een lid hier waarschijnlijk niet in het biechttopic durft te plaatsen. Tijdje terug op insta werd ik benaderd door een of andere slet. Was alleen maar uit op seks, dus ging m voor mij niet worden, maar ze kwam op mijn account via andere forumleden, die haar op insta volgen. Ze vond het nodig mij foto's van haar exen te sturen (why). In ieder geval, ze beweerde dus een forumlid hier gepijpt te hebben en een ander hier zeer bekend forumlid een keer samen met haar vriend aangepakt te hebben, w.w.z. met een voorbinddildo hard in zijn kont geneukt. Geen idee of het waar is, maar zo ja, ga je toch een beetje anders naar sommige mensen kijken. :roflol: Overigens moet iedereen zelf weten of hij het lekker vindt in z'n kont gepakt te worden, maar door een of andere slet die openhartig verklaart elk weekend een ander te neuken terwijl ze een vriend heeft....

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Ik heb nog een mooi verhaal, wat een lid hier waarschijnlijk niet in het biechttopic durft te plaatsen. Tijdje terug op insta werd ik benaderd door een of andere slet. Was alleen maar uit op seks, dus ging m voor mij niet worden, maar ze kwam op mijn account via andere forumleden, die haar op insta volgen. Ze vond het nodig mij foto's van haar exen te sturen (why). In ieder geval, ze beweerde dus een forumlid hier gepijpt te hebben en een ander hier zeer bekend forumlid een keer samen met haar vriend aangepakt te hebben, w.w.z. met een voorbinddildo hard in zijn kont geneukt. Geen idee of het waar is, maar zo ja, ga je toch een beetje anders naar sommige mensen kijken. :roflol: Overigens moet iedereen zelf weten of hij het lekker vindt in z'n kont gepakt te worden, maar door een of andere slet die openhartig verklaart elk weekend een ander te neuken terwijl ze een vriend heeft....
@th0maz was jij niet laatst voor het eerst gepegged?

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
En jij weet zeker dat het geen troll account is?

Langs de andere kant normal day on dbb

Naar boven