Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Voor de duidelijkheid trouwens. Ik heb geen vaste traindagen en ook geen vaste die-spiergroep-op-die-dag dagen.

Dat forceren heeft mij alleen windeieren gelegd. Alleen vermoeidheid en blessures.
    Dan draai je je aanpak om, denk niet in vaststaande schema's. Kijk per trainingsdag welke spiergroepen weer aandacht nodig hebben en doe de oefeningen en varianten die je leuk vindt en waarbij het risico op blessures het kleinst is. Varieer maar probeer wel een soort rode draad aan te houden. Dan heb je achteraf gezien waarschijnlijk een goed schema gedaan.

Vroeg beginnen ermee 🤌

0c8596ec-a53f-4298-aeb7-0cb1644900d3.jpeg

I want that head so clean the Virgin Mary would be proud to take a dip there. You do believe in the Virgin Mary, now do you Private Joker!?
    I admire your honesty. Hell, I Like you. You can come over to my house and fuck my sister.

Nee ander bedrijf. Via via wat geluk gehad tot nu toe en uitgenodigd. Qua vastigheid en toekomstperspectief ziet het er daar beter uit voor mij. Wel net een jaarcontract ondertekend maar goed daarvoor heb je een opzegtermijn 😂
    Ook in ploegendienst, of heel wat anders?

Ook in ploegendienst, of heel wat anders?
    Ja 4 ploegendienst en 45 min rijden ipv 12 min fietsen 😂. Maak meer uren dus met loon ga ik ook omhoog dus dat is mooi meegenomen. Maar vooral een stabielere toekomst is waar ik het voor doe.

Heb bij mijn huidige werk 2 jaar langs alles eraan gedaan om er goed voor te staan. Overal inzetbaar plus extra dingetjes cursussen overwerken etc. In twee jaar tijd nog geen vakantie opgenomen of überhaupt een dienst vrij genomen 😂

Maar zonder vapro ga je daar niet verder komen terwijl in het begin dat wel gezegd is. Dus dan probeer ik het maar ergens anders 😂.

Met een paar keiharde centimeters extra is het zoveel lekkerder en kom je zoveel dieper.

Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven