AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• Ik ga vandaag voor Loca style. Ik loop al de halve middag zo rond. Het zit lekker en het staat sexy
    1000010850.jpg

Fantastisch :heart:

Nog wat gevangen?
    nope. Ging voornamelijk ook om te kijken hoe het hem beviel met zijn eigen hengeltje. Halverwege begon het eb te worden en een stukje verder het fjord in is het water nog bevroren. Dat kwam nu voorbij en ipv dat het kunstaas onderging stuiterde deze over het ijs. 20 minuten later konden we weer verder maar toen begon de kou toe te slaan. Was verder prima te doen in me korte broek maar mijn maatje begon te bibberen. Misschien morgen nog een keer. Maar dan lopen we hier de bergen in kijken of we forel kunnen vangen. Even kijken wat voor weer het is.

De vorige keer dat ik nog 120 kilo kon squatten was 16 jaar geleden 🤣. Had nooit verwacht dat het zo snel ging gaan na 2 maanden opnieuw te beginnen.

Ook je shirtje achter je sportbh gedaan zodat we je 🍑 goed kunnen bewonderen?

Dat is iets voor de volgende keer als ik in een leging rond ga lopen hahaha. Misschien wel ff filmpje maken van SLDL's

En dus. Echt even lekker op de bank in de tuin gehangen. Nadat we twee klikos met mis van het gazon verwijderd hadden, gemest en bijgezaaid. Huis kopen is leuk, maar die tuin is nog een hoop werk om hem een beetje op orde te krijgen. We komen er stapje voor stapje.

Back
    Naar boven