MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 176K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

• Is ook t eerste dat ik tegen mijn zoon zei: Je gaat nog vaak vallen, is vervelend doet pijn je mag huilen en weer opstaan en dan doorgaan, zo hebben we t allemaal geleerd.

Heb hem never nooit gehoord. Heb m toen hij 4 was leren fietsen door hem bij zijn kraag te pakken en een paar km met hem mee gerend.
    Ik zeg altijd tegen hem. Kindjes zijn gemaakt om te vallen.

Wist niet dat XXL de Belgische winkelketens veroverd heeft, in de Appie gevonden

Thx bro
    XXL Nutrition

IMG_20240417_180030026.jpg

Hij wou van de berg af crossen 😃
    4 Jaar en fietst pas 2 weken zonder zijwielen(hij kon het binnen een uurtje🫠) zit wel een talentje in voor 2 wielers net als zn pa. En geen angst😏🫡 was een helling met een hoek van 45°.

Gas erop, go!
    Op die leeftijd leer je dat soort grapjes beter dan 10 jaar later.

Biceps (bovenarm bedoel ik) omtrek 41cm!
    Gast 170904 Schwarzeneggertje mag ik hier blij mee zijn?
    Als je niet al jarenlang traint en natural ben is er aanleiding tot gematigd optimisme, maar 41cm imponeert alleen als je 20cm korter en 20kg lichter zou zijn.

Dit blijft ook goud.

Vandaag voor het eerst in 30 dagen weer naar de sportschool geweest. In verband met herstel van een operatie. Mocht van mijn dokter na controle gister weer rustig beginnen met sporten, maar vooralsnog niks wat de buikspieren echt belast.

Heb jij geen foto van jezelf van vroeger?
    Helaas niet, selfies e.d. bestonden nog niet. Zelfs van Robby Robinson, met wie ik trainde, bestaan uit die tijd alleen maar foto´s genomen tijdens wedstrijden. Van Bob Esprit en Alwin Djaoen, de Nederlandse toppers uit die tijd, is haast niets te vinden.

• Like
    Waarderingen: K82
    Mensen kunnen helpen met verstopte douche afvoer en ramen die niet meer konden sluiten.

Hou wel wat van dat zoekwerk en probleemoplossend denken

Een brugpieper had per ongeluk naast zijn huiswerk een filmpje gestuurd waarin die ging poseren.. :D Had hem een tip gegeven op zijn back double bicep die ik had onthouden, kon hij wel waarderen. Ik zag potentie.

Back
    Naar boven