XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Sinds ik hem zon flesje dagelijks geef gaat het wel hard!

IMG_4382.jpeg
Die gaat al heel hard zie ik.
Begint al een snor te krijgen ook :D

Het feit dat mannen altijd zo hard roepen dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar keer op keer het wel presteren hun 'stoere' bolide in de prak te rijden :o

Het feit dat mannen altijd zo hard roepen dat vrouwen niet kunnen autorijden, maar keer op keer het wel presteren hun 'stoere' bolide in de prak te rijden :o
De meeste dames zijn niet zo goed in autorijden. Zodra ik mij stoor aan iemand door freaking lang links rijden zonder ook maar 1x in de achteruit te kijken, stoppen voor een lege rotonde of 35 rijden waar je 50 mag, dom voorrang geven waar je zelf voorrang hebt, met 65 de invoegstrook op etc. zijn het vrouwen of oudjes 🙊

• Haha
Waarderingen: GruX
De eerste centen zijn er weer mee verdiend.
Nog even wat led verlichting en wat gordijntjes ophangen. Hij is gedoopt tot "the hulk" vond het wel toepasselijk met de sport en het werk
IMG-20240904-WA0036.jpg
20240905_071419.jpg

Bijlagen

• 20240905_071442.jpg
    20240905_071442.jpg
    246,2 KB · Weergaven: 11
  • 20240905_071517.jpg
    20240905_071517.jpg
    239,8 KB · Weergaven: 12
  • 20240904_105550.jpg
    20240904_105550.jpg
    340,5 KB · Weergaven: 12
De eerste centen zijn er weer mee verdiend.
Nog even wat led verlichting en wat gordijntjes ophangen. Hij is gedoopt tot "the hulk" vond het wel toepasselijk met de sport en het werk
IMG-20240904-WA0036.jpg
20240905_071419.jpg
Is Volvo nou ‘het merk’ voor vrachtwagens?
Hier ik Zwolle zit de fabriek van Scania, ook zo’n gigant

• Bicep
Waarderingen: K82
Als ik aan een "vrachtwagen" denk dan zie ik eigenlijk een vrachtwagen voor me met zo'n grote lange neus, zo'n oldschool American trailertruck;

1725520447864.png

Is Volvo nou ‘het merk’ voor vrachtwagens?
Hier ik Zwolle zit de fabriek van Scania, ook zo’n gigant

Ligt aan de voorkeur. Mijn levenslange voorkeur is van thuis uit al Volvo. Zie merkvoorkeuren als cults in het transport. Soort Rotterdam vs Amsterdam zo werkt het ook met Volvo vs Scania🤣

• Like
Waarderingen: K82
Veruit het meerendeel van de bestuurders op de weg kan hun voertuig niet degelijk besturen en niet fatsoenlijk deelnemen aan het verkeer. Maar, over het grote geheel genomen zijn vrouwen er wel een tandje slechter in dan mannen.

Veruit het meerendeel van de bestuurders op de weg kan hun voertuig niet degelijk besturen en niet fatsoenlijk deelnemen aan het verkeer. Maar, over het grote geheel genomen zijn vrouwen er wel een tandje slechter in dan mannen.
Ik denk dat we allemaal in ons eentje ons voertuig perfect kunnen besturen, man en vrouw.

Het grote probleem is; we kunnen met zijn allen gewoon niet samenwerken en dus niet samen de weg delen zonder ongelukken te maken.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven