XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

• pineapple1025 heb je nog een booster nodig voor league ?

1000003446.png
    Ik heb al jaren lang geen league meer gespeeld. Maar je laat je Rank nog niet eens zien? 205 cs in een spel van 29 minuten met Yasuo? Is dat goed tegenwoordig?

Weet ik niet misschien hebben ze de minions moeilijker gemaakt om te raken.
    :roflol:

Ik heb al jaren lang geen league meer gespeeld. Maar je laat je Rank nog niet eens zien? 205 cs in een spel van 29 minuten met Yasuo? Is dat goed tegenwoordig?

Weet ik niet misschien hebben ze de minions moeilijker gemaakt om te raken.
    Hoe hoger je komt in rang hoe meer fights er uitbreken rond objectives. Als je dan met je kop in het zand blijft farmen verlies je de game gegarandeerd. 100 cs voor de eerste tien minuten is wel een minimum.

Ik ben Dia 4. Speel niet genoeg om hogere rang te halen.

Hoe hoger je komt in rang hoe meer fights er uitbreken rond objectives. Als je dan met je kop in het zand blijft farmen verlies je de game gegarandeerd. 100 cs voor de eerste tien minuten is wel een minimum.

Ik ben Dia 4. Speel niet genoeg om hogere rang te halen.
    Ik was was ook diamond 3-4 toen ik speelde. Maar dat was in seizoen 3. Nu zou er vast wel meer competitie zijn.
    Ik speelde altijd Ryze, Kassadin, en Twisted Fate mid.
    (oude Ryze zonder de skillshots)

Maar ik was een beetje hardstuck, kwam door mijn manier van spelen. Niet echt een team player. Daarom speel ik nu fighting games en TF2.

Ik was was ook diamond 3-4 toen ik speelde. Maar dat was in seizoen 3. Nu zou er vast wel meer competitie zijn.
    Ik speelde altijd Ryze, Kassadin, en Twisted Fate mid.
    (oude Ryze zonder de skillshots)

Maar ik was een beetje hardstuck, kwam door mijn manier van spelen. Niet echt een team player. Daarom speel ik nu fighting games en TF2.
    Ja toen was de game compleet anders. Het is nu super competitief. Minder variatie in builds.

Haha als je geen team player bent. Gwn top lane nasus , yorick of tryndamere spelen. Lekker afk farmen.

Speel verder nog overwatch en RTS , RPG's.
    1000003549.jpg

Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven