- Waardering
- 68.695
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Kanonnetje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Kanonnetje
Ik heb al jaren lang geen league meer gespeeld. Maar je laat je Rank nog niet eens zien? 205 cs in een spel van 29 minuten met Yasuo? Is dat goed tegenwoordig?
Hoe hoger je komt in rang hoe meer fights er uitbreken rond objectives. Als je dan met je kop in het zand blijft farmen verlies je de game gegarandeerd. 100 cs voor de eerste tien minuten is wel een minimum.Ik heb al jaren lang geen league meer gespeeld. Maar je laat je Rank nog niet eens zien? 205 cs in een spel van 29 minuten met Yasuo? Is dat goed tegenwoordig?
Weet ik niet misschien hebben ze de minions moeilijker gemaakt om te raken.
Ik was was ook diamond 3-4 toen ik speelde. Maar dat was in seizoen 3. Nu zou er vast wel meer competitie zijn.Hoe hoger je komt in rang hoe meer fights er uitbreken rond objectives. Als je dan met je kop in het zand blijft farmen verlies je de game gegarandeerd. 100 cs voor de eerste tien minuten is wel een minimum.
Ik ben Dia 4. Speel niet genoeg om hogere rang te halen.
Ja toen was de game compleet anders. Het is nu super competitief. Minder variatie in builds.Ik was was ook diamond 3-4 toen ik speelde. Maar dat was in seizoen 3. Nu zou er vast wel meer competitie zijn.
Ik speelde altijd Ryze, Kassadin, en Twisted Fate mid.
(oude Ryze zonder de skillshots)
Maar ik was een beetje hardstuck, kwam door mijn manier van spelen. Niet echt een team player. Daarom speel ik nu fighting games en TF2.
Zei iemand kerst? 😍
Nee dat heb je verkeerd gehoord en gelezen...en door!
Neeeeee lampje, gezelligheid, en alles wat kneuterig is(Kerststol met amandelspijsvulling en heel veel boter.....aan beide kanten)
Eteeeeennnnn!Neeeeee lampje, gezelligheid, en alles wat kneuterig is
En als het dan toch over eten moet gaan, dan liever dit
Zie je me aan voor een barbaar?
Volle melk en mayonaise tijd om dan in te ruilen voor mageren melk en light producten! Ik zie ook ijs?
Liggen je flesjes tren ergens achter de koelkast?
Ik niet, misschien in de vriezer. Ik kan uitleggen (o.a.!) waarom volle producten beter zijn.Volle melk en mayonaise tijd om dan in te ruilen voor mageren melk en light producten! Ik zie ook ijs?
Heb ik niet nodig met die volle melkproducten. Ps: die fles met de achterkant naar ons to is 0,0% en niet van mij, voor de volledigheid, wil geen verkeerde indruk wekken hier.