AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (29 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind deze ook wel lekker, wat jij izzy?

303883011_1_640x640.jpg
 
The real deal.

1410%20Orig%20Melkchocolade.png

Verkopen ze die nog ja? Die zijn echt superlekker.. Denk wel 20 jaar geleden ofzo dat ik die gegeten heb :o
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dino Koekjes! mn dochter word er zelf een dino van als ik ze voorbij loop in de supermarkt :)
 
Gewoon alles waar chocolade op/in zit drool:
Nog 7 uur tot de Leo, we tellen af :roflol:

Maar niet soppen :thumbd:
 
Ik vind deze ook wel lekker, wat jij izzy?

Bekijk bijlage 431497

Die dingen zijn verboden in Amerika dus ik zal ze vast lekker vinden :dunno:

Ontopic,

Voorraad kast opgeruimd, we hebben gewoon een bigshopper tas vol bigshoppers en een normale tas vol met normale tasjes. Gewoon er hangt hier net zo veel als onder de gemiddelde kassa :roflol:

Moet maar niet daarmee de supermarkt inlopen anders ben ik straks een fortuin kwijt :o
 
Die dingen zijn verboden in Amerika dus ik zal ze vast lekker vinden :dunno:

Ontopic,

Voorraad kast opgeruimd, we hebben gewoon een bigshopper tas vol bigshoppers en een normale tas vol met normale tasjes. Gewoon er hangt hier net zo veel als onder de gemiddelde kassa :roflol:

Moet maar niet daarmee de supermarkt inlopen anders ben ik straks een fortuin kwijt :o

Omdat ze denken dat je al die tasjes nog moet afrekenen of omdat je die tassen wil vullen met kindersnoep? :dunno:
 
Omdat ze denken dat je al die tasjes nog moet afrekenen of omdat je die tassen wil vullen met kindersnoep? :dunno:

Ik denk dat we nog tassen over zouden hebben als we alle snoep uit de lokale supermarkt in die tassen zou flikkeren.

Wil het best proberen alleen weet niet of ze het leuk gaan vinden als ik dan zeg: oh kut portemonnee vergeten :roflol:
 
Dan vind ik wel dat je dat moet filmen :D
 
Dat is geen cookie meer, dat is een apotheek vermomd als koekje
 
Komt die Spakenburgse shit hier uit de omgeving van Amersfoort?
 
Die Brinky's zijn gewoon verkapte Prince koeken?
 
Back
Naar boven