Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vonk haha leuk hoor Pun thnxs
    Wanneer vertrekken jullie? naar de zon :cool:
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Is er sprake van corruptie indien een agente in opleiding omgaat met een veroordeelde zedendelinquent welke bovendien nog verdachte is in een of meerdere lopende zaken? Of zou dit vallen onder het kopje integriteitsschendingen en zich onvoldoende houden aan de beroepscode?

    Ethiek is sowieso een vies woord voor die flikkers.:roflol:
     
    Is er sprake van corruptie indien een agente in opleiding omgaat met een veroordeelde zedendelinquent welke bovendien nog verdachte is in een of meerdere lopende zaken? Of zou dit vallen onder het kopje integriteitsschendingen en zich onvoldoende houden aan de beroepscode?

    Ze doet formeel gezien nog geen politie opleiding.

    Ze reed best netjes :roflol: die pussy durft niet alleen mee behalve als ze zelf mag rijden :o
     
    Het CVOM die weigert om mijn email te beantwoorden en continue roept dat het schriftelijk moet.

    Nu wilde ik het oud papier aan de weg gaan zetten.

    Maar toen realiseerde ik me dat het CVOM zei dat mijn bezwaar per post moet maar niet dat ik geen stompzinnige bijlages mee mocht sturen.

    Dus als ze papier willen krijgen ze ook papier.

    3 dozen vol :roflol:
     
    Het eerste kusje van mijn dochter aan haar pasgeboren broertje.

    Het is al moeilijk om je iets voor te stellen van een geboorte, ook van je tweede kind. Maar het samen brengen van je beide kinderen en dan toekijken naar de interactie is toch echt iets van een ander niveau.
     
    Het CVOM die weigert om mijn email te beantwoorden en continue roept dat het schriftelijk moet.

    Nu wilde ik het oud papier aan de weg gaan zetten.

    Maar toen realiseerde ik me dat het CVOM zei dat mijn bezwaar per post moet maar niet dat ik geen stompzinnige bijlages mee mocht sturen.

    Dus als ze papier willen krijgen ze ook papier.

    3 dozen vol :roflol:

    Het CVOM die weigert om mijn email te beantwoorden en continue roept dat het schriftelijk moet.

    Nu wilde ik het oud papier aan de weg gaan zetten.

    Maar toen realiseerde ik me dat het CVOM zei dat mijn bezwaar per post moet maar niet dat ik geen stompzinnige bijlages mee mocht sturen.

    Dus als ze papier willen krijgen ze ook papier.

    3 dozen vol :roflol:

    “Mit scheisse, Herr Direktor!”
     
    Het eerste kusje van mijn dochter aan haar pasgeboren broertje.

    Het is al moeilijk om je iets voor te stellen van een geboorte, ook van je tweede kind. Maar het samen brengen van je beide kinderen en dan toekijken naar de interactie is toch echt iets van een ander niveau.

    Ik hou ook wel van interactie met kinderen :trollface:
     
    Weer problemen met automaat

    Zei zo'n chick dat ze wel wilde helpen :roflol:

    Blijkt dat ze monteurs opleiding doet en ook nog eens minderjarig is.

    1912-so-much-win.jpg
     
    kan je dat weerstaan als de situatie zich voordoet?
     
    Back
    Naar boven