MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Het gaat om deze ideale schoondochter.

    092b1c46_IMG_20180622_WA0014.jpg.jpg
     
    Waarom kan ik niet gewoon een link naar Dumpert plaatsen? Sorry guys.
     
    Haha, vanwege de nieuwe AVG wet mag ik die niet posten...



    Het is een film van een hele tijd geleden... ik zeg maar even niets.



    Haha, vanwege de nieuwe AVG wet mag ik die niet posten...

    In de AVG staat niets over een link delen hoor
     
    Reed net met chick mee naar huis, begon ze opeens over dat ze toen ook door politie gehoord was over dat harmke gebeuren :roflol:

    Zei ze zo dat ze met haar ouders daar gezeten had en dat ze dik onder druk gezet werd hatelijke shit over mij te zeggen. Waarna dr ouders zeiden: ja hier gaan we niet aan mee werken.

    Hebben de wouten opgeschreven dat ze bang geweest zou zijn, terwijl ze nog regelmatig in auto had gezeten na dat "verhoor" :roflol:

    Fucking zielig ook dat niveau van dat achterlijke onderzoek. :roflol:
     
    Dan is hill wel even bezig :roflol:

    En andersom ben je snel klaar :trollface:

    Je gelooft het niet, maar ik heb gewoon overbelaste vingers hiervan he :roflol:

    Maar ik mag niet klagen.. pun kan sinds gistermiddag niet meer zitten/lopen. Alleen nog liggen in bepaalde houding, dus we zitten aan ons appartement gekluisterd, kunnen we de tijd beter goed besteden toch :D
     
    Je gelooft het niet, maar ik heb gewoon overbelaste vingers hiervan he :roflol:

    Maar ik mag niet klagen.. pun kan sinds gistermiddag niet meer zitten/lopen. Alleen nog liggen in bepaalde houding, dus we zitten aan ons appartement gekluisterd, kunnen we de tijd beter goed besteden toch :D

    Ik zei nog: "alles is een dildo als je maar dapper genoeg bent" is geen goede instelling :trollface:
     
    Back
    Naar boven