XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Het word tijd dat ze hem gewoon weer vast zetten. Kan hij aan de cipier vertellen hoe snel zijn afgeragde BMW is.
     
    Weet jij uberhaupt wel wat corruptie is? Laten we zeggen dat er werkelijk een of andere hetze tegen jou bezig is. Waarom zou dat dan zijn? Wat winnen ze daar mee?
     
    Weet jij uberhaupt wel wat corruptie is? Laten we zeggen dat er werkelijk een of andere hetze tegen jou bezig is. Waarom zou dat dan zijn? Wat winnen ze daar mee?

    Nou de vader van de beste vriendin van mijn ex is werkzaam bij de politie en zijn auto is vernield waarvan ik denk dat ze denken dat ik het gedaan heb.

    Klasgenoot van die 2 zei dat :o
     
    Politie dient objectief te blijven?

    Normaal gesproken wel. Maar ik kan het wel begrijpen dat ze bij jou een uitzondering maken. Dat jij het vervelend vindt snap ik wel. Maar als je tijdens het uitgaan vaak mensen provoceert moet je niet raar opkijken dat je een poffert op je neus krijgt. Dus als jij niet snapt waarom de politie zo bij jou doet heb je wel een enorm bord voor je kop.
     
    Normaal gesproken wel. Maar ik kan het wel begrijpen dat ze bij jou een uitzondering maken. Dat jij het vervelend vindt snap ik wel. Maar als je tijdens het uitgaan vaak mensen provoceert moet je niet raar opkijken dat je een poffert op je neus krijgt. Dus als jij niet snapt waarom de politie zo bij jou doet heb je wel een enorm bord voor je kop.

    Ik zoek de politie niet op, zij vallen mij lastig met onzin meug en kijken dan raar op als ik een vette bek terug geef.
     
    lol wat inhalen met 200 kmh is dus volledig acceptabel ? zal de volgende keer op mijn ducati wheelies gaan trekken op de linkerbaan :P\
     
    Ik zoek de politie niet op, zij vallen mij lastig met onzin meug en kijken dan raar op als ik een vette bek terug geef.

    Je hebt zelf aangegeven dat ze meelezen op het forum? En toch maak je ze belachelijk in je berichten hier op het forum. Post je over burnout doen op een schoolplein. Meest recente screenshot is dat je 200+ kmph gaat met je auto. Zijn toch allemaal dingen die ik als agent in me achterhoofd zal hebben wanneer jou naam ter sprake komt op het bureau.
     
    j

    Je hebt zelf aangegeven dat ze meelezen op het forum? En toch maak je ze belachelijk in je berichten hier op het forum. Post je over burnout doen op een schoolplein. Meest recente screenshot is dat je 200+ kmph gaat met de auto. Zijn toch allemaal dingen die ik als agent in me achterhoofd zal hebben wanneer jou naam ter sprake komt op het bureau
    .
    n
    rijbewijs inleveren en in de shredder , niet slecht bedoeld maar dit is echt het stereo type bmw rijder
     
    Als we dan toch helemaal naar Zweden rijden in de E46 330cd van xyz, dan graag Anna Bekijk bijlage 432340
    Zet mij dan maar onderweg hier bij af.
    K53tZbj.jpg

    4qQW3aC.jpg


    Mocht ze niet thuis zijn (of zeuren):
    DWNDlEq.png

    JNrgjO0.png

    VyDTHaN.png

    Daarna even met ze allen naar de gym? Die kb beweging kan verbeterd worden.
    giphy.gif
     
    Laatst bewerkt:
    Je hebt zelf aangegeven dat ze meelezen op het forum? En toch maak je ze belachelijk in je berichten hier op het forum. Post je over burnout doen op een schoolplein. Meest recente screenshot is dat je 200+ kmph gaat met je auto. Zijn toch allemaal dingen die ik als agent in me achterhoofd zal hebben wanneer jou naam ter sprake komt op het bureau.

    Dat was een automaat storing :o

    En als je dat in je achterhoofd hebt dan ben je niet geschikt als agent. Beetje het zelfde als wanneer ik als oppas ga werken, dat is ook niet echt geschikt werk voor mij.
     
    Zet mij dan maar onderweg hier bij af.
    K53tZbj.jpg

    4qQW3aC.jpg


    Mocht ze niet thuis zijn (of zeuren):
    DWNDlEq.png

    JNrgjO0.png

    VyDTHaN.png

    Daarna even met ze allen naar de gym?
    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    Statistisch gezien heeft 9 van de 10 mensen plezier aan een groepsverkrachting
     
    Back
    Naar boven