Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zou dan eerder een Skyline of Supra kopen eigenlijk :rolleyes:
     
    doe mij die maar ! lekker op je gemak in alle luxe richting vakantie bestemming
     
    Ik ben 3 weken in Vietnam geweest, van noord naar zuid. De toeristische attracties, de grote steden, maar ook het minder toeristische binnenland. Ik herken hier echt helemaal niets van. Vietnamezen heb ik als beleefd en sociaal ervaren. Absoluut niet uit op je geld en tevreden met wat ze hebben (zoals het echte boeddhisten betaamt).
    Heb zowat het omgekeerde beleefd tijdens 3 weken backpacken door Vietnam. Het enige land in ZO-Azië waar we nooit meer opnieuw heen gaan, gewoon door de mensen. Toeristen zijn er wandelende ATM's.
     
    Ieder zijn eigen meug :p

    I :heart: my Disco II.... it's a pussy wagon :D

    308547_10201164960269773_1950846172_n.jpg
     
    doe mij die maar ! lekker op je gemak in alle luxe richting vakantie bestemming

    Vet!
    Mijn pa heeft zo'n transporter gehad. Maar dan de diesel variant 180pk DSG uit mijn hoofd. Die reed echt heel erg fijn.
     
    1 en 2 serie zijn meer auto's voor vrouwen
    Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.

    Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M
     
    Vandaag ff mijn baan opgezegd.... volgende maand nieuwe uitdaging!
    Lekker dicht bij de deur......kan ik misschien wat meer gym uurtjes maken.
     
    Door de omvang van die autootjes en het aantal cilinders is het in mijn ogen geen echte M
    Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.

    Hoop fun.
     
    Ik snap wat je zegt. Al had de E30 M3 een M5 motor die teruggebracht werd tot een 4 cilinder. Dus een 6 cilinder misstaat niet.

    Hoop fun.

    Dat je er een hoop fun mee kunt hebben is zeker waar.
    Maar het is nog steeds een opgevoerd Bmw'tje met een paar M embleempjes er op geplakt :o
     
    Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.
    het getik van de inlaat kleppen ook heel erg jaren 90
     
    Wat voor bedrijf is dat dan? Het moet wel een maga fabriek zijn wil je door het wegvallen van de productie van 1 locatie 12miljoen verlies per dag hebben. Dat is op jaarbasis ruim 4miljard.

    Het hele bedrijf ligt stil omdat die fabriek essentiële onderdelen maakt voor alle producten die ze maken.

    En iedereen die een vlucht met een vliegtuig gemaakt heeft is in de buurt geweest van producten van dat bedrijf :p
     
    Behalve de M versie(s). Met name de 2 is een sensatie qua rijbeleving. Qua desgin in het huidige aanbod doet de 4 het meest denken aan het "oude" bmw gevoel.

    Ik vind de 2 meer te vergelijken met mijn E46 coupe dan de 4..

    if7yd02bx79n_600.jpg
    360x1000x0_bmw-e46-coupe.jpg
     
    Het hele bedrijf ligt stil omdat die fabriek essentiële onderdelen maakt voor alle producten die ze maken.

    En iedereen die een vlucht met een vliegtuig gemaakt heeft is in de buurt geweest van producten van dat bedrijf :p

    Dan nog, heel Apple maakt op jaarbasis 20 mljrd, Shell heeft niet veel meer. Dus als een of andere dodo een fabriekje heeft vergokt wat op jaar basis 4 mljrd schade oplevert dan moet dat wel ergens op het net (buiten dit forum) te vinden zijn.
     
    Back
    Naar boven