XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan nog, heel Apple maakt op jaarbasis 20 mljrd, Shell heeft niet veel meer. Dus als een of andere dodo een fabriekje heeft vergokt wat op jaar basis 4 mljrd schade oplevert dan moet dat wel ergens op het net (buiten dit forum) te vinden zijn.

    Het bedrijf heeft een waarde van ergens tussen de 6 en 8 miljard.

    Dus als dat stil komt te liggen en je verliest een paar procenten kom je wel aan de 12 miljoen per dag wat verloren wordt.
     
    Omzet is trouwens wel bijna 4 miljard ook, dus dan klopt die 12 miljoen wel gewoon als dat stil komt te liggen :roflol:
     
    Dan nog, heel Apple maakt op jaarbasis 20 mljrd, Shell heeft niet veel meer. Dus als een of andere dodo een fabriekje heeft vergokt wat op jaar basis 4 mljrd schade oplevert dan moet dat wel ergens op het net (buiten dit forum) te vinden zijn.
    Een bedrijf met een omzet van 4 miljard heeft aandeelhouders en een RVC. Dat kun je niet zomaar vergokken.

    En in het uitzonderlijke geval dat dit wrl zo zou zijn, dan had het wel in het Financieel Dagblad gestaan inmiddels.
     
    Een bedrijf met een omzet van 4 miljard heeft aandeelhouders en een RVC. Dat kun je niet zomaar vergokken.

    En in het uitzonderlijke geval dat dit wrl zo zou zijn, dan had het wel in het Financieel Dagblad gestaan inmiddels.

    Ik zeg toch ook dat enkel de fabriek waaraan ze bepaald werk uitbesteedde vergokt is waardoor ze nu niet meer aan essentiële onderdelen komen.

    Als jouw schoonmaakster dood is ben jij toch niet ook dood? :dunno:

    Dan moet je gewoon een nieuwe regelen... En dat zijn ze nu dus aan t doen, een nieuwe fabriek regelen. :o
     
    Plemp het maar neer.

    Het zou dan moeten gaan om een fabriek in de orde van Shell Pernis die volledig afhankelijk is van één Chinese toeleverancier.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Volgens mij ging de weddenschap erover of "de zoon van" het zou geloven en op dbb zou zetten.

    giphy.gif
     
    Of is het een weddenschap van hem, als we het meer pagina’s over zijn post blijven hebben dan dat zij jarig is dan mag hij ...
     
    heb zelf een dikke zwarte in mijn hout stek rondlopen goeie jager ook . meneertje krijgt zijn dierlijke eiwitten wel :)
     
    Bewijst alleen maar dat het bewondering waardig is als het echt zo is toch?:dunno:

    Ik kan zo bewijs hier neer plempen maar dat mensen t niet geloven zegt al genoeg toch :sukkeltje:

    Komt er nog bewijs? Of is dit het zoveelste wat je niet kunt waarmaken?
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Back
    Naar boven