XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • POTVERDOMME ZEG! Dat zijn nog eens cadeau's! Een pak sigaretten die ze vervolgens ook nog eens zelf moet gaan halen. Het kan niet op met jou he! Ik mocht willen dat ik zulke vrienden had!

    Ze wilde zelf een pakje peuken halen en in de BMW rijden omdat ze 18 werd. :dunno:
     
    waarschijnlijk ook zonder rijbewijs :P
    Ben wel benieuwd naar xyzyxyzyxyzyzyzx's z'n carrière.

    Van dit:
    60 kilo pic (eind augustus 2012 schat ik)

    Naar dit:
    Graag geen discussie over of ik nu wel of geen AAS moet pakken, het is puur hypothetisch.

    Naar dit:
    70 kilo pic (enkele dagen geleden)

    Naar 'wanneer nakuren' in 2013

    Naar dit in 2014:
    Omdat de politie het weer eens nodig vond mijn huis te doorzoeken en wederom niks vond hebben ze maar mijn aas collectie (respectievelijk 6 vials) mee genomen. Eerst lieten ze het liggen maar toen ze niets anders gevonden hadden gingen ze het toch maar mee nemen.

    Tussendoor nog een gesleepte auto want 1400 euro aan boetes niet betaald

    Naar meiden van 10 jaar jonger en doelloos op een bodybuildingforum rondhangen.

    Tip: https://forum.girlscene.nl/forum/
     
    Daar heb je toch niet veel meer aan dan?
    waarschijnlijk ook zonder rijbewijs :P
    Ben wel benieuwd naar xyzyxyzyxyzyzyzx's z'n carrière.

    Van dit:
    60 kilo pic (eind augustus 2012 schat ik)

    Naar dit:


    Naar dit:
    70 kilo pic (enkele dagen geleden)

    Naar 'wanneer nakuren' in 2013

    Naar dit in 2014:


    Tussendoor nog een gesleepte auto want 1400 euro aan boetes niet betaald

    Naar meiden van 10 jaar jonger en doelloos op een bodybuildingforum rondhangen.

    Tip: https://forum.girlscene.nl/forum/
    waar heeft hij aas voor nodig heeft geeneens zijn noobgains gehad :P , 6 vials nog wel
     
    Die izzy toch. Ben nu wel benieuwd naar zijn ouwe schoolvrienden. Die hebben vast nog wel verhalen voor dagen.
     
    Lol’d @ sumo is cheating :roflol:.
     
    Die izzy toch. Ben nu wel benieuwd naar zijn ouwe schoolvrienden. Die hebben vast nog wel verhalen voor dagen.
    Waarschijnlijk zullen ze op de middelbareschool vertellen over hoe hij met zijn scooter meisjes op de basisschool probeerde te scoren.

    En daarvoor op de basisschool met zijn driewieler aan het hek van de kinderopvang stond.
     
    Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?
     
    Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?
    ik neem aan dat u net als mij fysiek bereid die meiden bij te staan of bent u niet van de ambulante zorg ?
     
    Izzy heeft toch zussen? Zussen keuren toch vaak de vriendinnen van broers? Of laten in ieder geval iets merken. Wat zouden de zussen toch vinden van de "veroveringen" van broer lief, en de strafzaak? Izzy gaat om op een manier waar de zussen toch van zouden gruwelen indien ze zo iemand tegen zouden komen?

    Pics van zussen? Als die op jonge jongetjes vallen hou ik mij aanbevolen.
     
    Pics van zussen? Als die op jonge jongetjes vallen hou ik mij aanbevolen.

    main-qimg-3f4bbf2a55b1e3557c9b70b7a1f147cd.png
     
    Back
    Naar boven