XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (46 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Had dat arme meisje dat maar moeten bedenken voor ze vals aangift deed.

    Het respect om die naaktfoto's niet rond te sturen heeft ze nog maar daar eindigt het

    Dat jij nog steeds foto's hebt van een 15 jarig meisje is natuurlijk erg respectvol.
    Überhaupt iets met een 15 jarige doen als volwassen vent is erg respectvol.
     
    aangezien je veroordeeld bent kan de aangifte per definitie niet vals zijn. ik vind het sowieso vrij ver gaan dat meneer hier zomaar lasterlijke shit over zijn makkelijk identificeerbare slachtoffers en politieagenten mag posten
     
    aangezien je veroordeeld bent kan de aangifte per definitie niet vals zijn. ik vind het sowieso vrij ver gaan dat meneer hier zomaar lasterlijke shit over zijn makkelijk identificeerbare slachtoffers en politieagenten mag posten
    Het wordt pas leuk wanneer op dbb zijn echte naam aan zijn gebruikersnaam wordt gekoppeld. Wel zo handig voor o.a. alle toekomstig bezorgde ouders.
     
    Dat die naam de persoon is die schuilgaat achter de naam I Xyzyx I op dbb. En dat dat dezelfde Jasper T. uit Heerde is die genoemd wordt in onderstaand stukje:


    :eek:
     
    Dat jij nog steeds foto's hebt van een 15 jarig meisje is natuurlijk erg respectvol.
    Überhaupt iets met een 15 jarige doen als volwassen vent is erg respectvol.

    Ik moet al haar shit wel bewaren omdat zij aangifte doet toch? Of ben je te achterlijk om dat te snappen.
     
    aangezien je veroordeeld bent kan de aangifte per definitie niet vals zijn. ik vind het sowieso vrij ver gaan dat meneer hier zomaar lasterlijke shit over zijn makkelijk identificeerbare slachtoffers en politieagenten mag posten

    Lol wat een onzin, worden zo veel onterecht veroordeeld
     
    Ik moet al haar shit wel bewaren omdat zij aangifte doet toch? Of ben je te achterlijk om dat te snappen.

    Foto's bewaren van een minderjarige?
    Kan me niet voorstellen dat dit moet.
     
    Is het 100% zeker dat ze minderjarig was?

    Dan kunnen we online collectief aangifte doen. Met bijlage, politiebureau Ommen?

    Bekijk bijlage 432673

    Bekijk bijlage 432674

    Het is niet strafbaar om ze te bezitten omdat ze die vrijwillig gestuurd heeft. Voor jou zou het dan wel weer strafbaar zijn vermoed ik.

    Geen idee ieder geval, t staat gewoon veilig opgeslagen, zit er verder niet meer aan tot keer dat beroep komt.

    Over halve eeuw ofzo

    Wat wil je trouwens in Ommen doen? Ze woont niet in Ommen of omgeving?
     
    2 dagen geleden ingeschreven bij een serieuzere gym. goede airco, alle toestellen per spiergroep bij elkaar. 3x verschillende legpress apparaten, genoeg squatreks, dumbbels tot 60kg. plates till 25kg.
    en gelukkig geen mannen die onnodig machines bezet houden. en voornamelijk mensen die hard trainen en niet continu appen.
    werknemers zijn ook hartstikke chill ze zullen je echt niet gauw aanspreken.

    de helft van de leden zit denk ik aan de gear haha

    gelukkig ben ik weg van basic fit
     
    Hoe kom je daar nu weer bij?

    Omdat ik anders daarvoor wel veroordeeld zou zijn denk je niet? Ze willen mijn telefoon niet teruggeven omdat het misdaad daarmee gepleegd zou zijn en omdat er naaktfoto's van Harmke op zouden staan.

    Heb die naaktfoto's gewoon gecensureerd naar de politie gestuurd. Dus dat argument is gewoon kut en dat het misdaad er mee gepleegd zou zijn is ook achterlijk want die iPhone was toen nog niet eens uit die periode.

    Maar toch geven ze hem niet terug en weigeren hem over te dragen aan een onafhankelijk onderzoeksinstituut zodat wij de data die wij willen er af kunnen halen.

    Ik heb niks te verbergen over dat harmke drama, heb stukken van gesprekken op dbb neer gezet waaruit blijkt dat de seks gewoon vrijwillig was.
     
    Voor jou of voor haar?
     
    Om even op iets anders te focussen; vind het toch wel bizar dat gigantisch veel rechtszaken jaren moeten aanslepen.

    En 'te weinig middelen' valt toch ook makkelijk op te lossen als we in België minister Geens moeten geloven.
     
    heb stukken van gesprekken op dbb neer gezet waaruit blijkt dat de seks gewoon vrijwillig was.
    Dus die zaak duurde jaren maar eigenlijk had de politie o.a. een hoop manuren kunnen besparen door simpelweg op dbb te kijken?
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Voor jou of voor haar?

    Screenshot_20180704-185735.png


    :o

    Als ze dat niet wilde had ze misschien niet tussen februari en augustus continue bij mijn vrienden moeten gaan zeuren of ik d'r wilde unblocken als ik weer klaar met haar was.

    Oh en nee die screenshots zijn niet bij de rechtszaak ter verdediging aangevoerd omdat ik niet de intentie had haar reputatie bij haar ouders te verneuken. We gingen toch uit van vrijspraak omdat ik haar nooit gedwongen heb en de bewijslast bij haar en/of het OM ligt.

    Vermoedelijk hebben ze in eerste aanleg gewoon gedacht wat de uitspraak ook is er wordt toch wel beroep aangetekend. Dan zijn ze sneller geneigd om het slachtoffer wat meer credit te geven.

    Ga ook uit van 100% vrijspraak in hoger beroep.
     
    Back
    Naar boven