MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Om even op iets anders te focussen; vind het toch wel bizar dat gigantisch veel rechtszaken jaren moeten aanslepen.

En 'te weinig middelen' valt toch ook makkelijk op te lossen als we in België minister Geens moeten geloven.

Ja dat is ook het frustrerende, je moet je na jaren nog verdedigen en dan moet je het opnemen tegen 1 of andere leugenachtige hoer waar een heel betaald politie corps achter staat om alle suggestieve shit bij elkaar te zoeken.

Had keer 2 meisjes een lift gegeven omdat ze de bus gemist hadden. Vriend van mij vroeg of ze mee mochten rijden, omdat ze 16+ waren had ik daar geen problemen mee.

Werden we onderweg staande gehouden en 9 maanden later staat er opeens politie bij die meisjes aan de deur. Ouders helemaal overstuur, 1 van die meisjes maand huisarrest gekregen.

Terwijl ik ze 1 keer in auto gehad had, zo ver moet de politie zoeken in de hoop iets te vinden.

En met meer dan dat ik afgelopen tijd met een 15 jarig meisje ben omgegaan kunnen ze niet komen. En dat ik was gewoon t zusje van een vriend die ik nooit alleen in de auto had of wilde.
 
Het is niet strafbaar om ze te bezitten omdat ze die vrijwillig gestuurd heeft. Voor jou zou het dan wel weer strafbaar zijn vermoed ik.

Geen idee ieder geval, t staat gewoon veilig opgeslagen, zit er verder niet meer aan tot keer dat beroep komt.

Over halve eeuw ofzo

Wat wil je trouwens in Ommen doen? Ze woont niet in Ommen of omgeving?

Dacht dat jij daar wel bekend was in Ommen? Zodoende leek het me handig om daar melding te making ipv Amsterdam.
 
Dacht dat jij daar wel bekend was in Ommen? Zodoende leek het me handig om daar melding te making ipv Amsterdam.

Ja maar van wat? Dat ik Harmke haar naaktfoto's nog heb?

Dat is geen geheim hoor?:dunno:

Sowieso de politie heeft alle oncharmante foto's van haar die op haar telefoon stonden in dat dossier gezet. Geen idee wat precies daar de bedoeling van is geweest maar goed, blijkbaar had harmke meer lui om foto's naar toe te sturen :dunno: naar mij waren ze ieder geval nooit gezonden.
 
.

050.jpg
 
Foto's bewaren van een minderjarige?
Kan me niet voorstellen dat dit moet.

Nou zij zegt dat ze vanaf augustus gedwongen werd om naaktfoto's of andere oncharmante foto's te sturen.

Alleen sommige zijn van voor die tijd.

En op de vraag waarom ze oncharmante foto's gestuurd had voor de datum waarvan ze zelf verklaarde dat ze fotos onder dwang moest sturen antwoordde ze "weet ik niet".

Je weet toch wel waarom je foto's in je ondergoed stuurt? Nouja behalve als ze dat naar iedereen doet
 
Maar misschien kan origineel wel een reden voor haar bedenken waarom ze oncharmante foto's naar mij stuurt.

Ik kan ieder geval niks anders bedenken behalve de meest voor de hand liggende reden waarom wijven sexy pics sturen.
 
Free karma voor degene die erin slaagt om het gespreksonderwerp voor minstens 24u te veranderen in iets niet gerelateerd aan xyzyxzyxyz zoals minderjarigen, rechtszaken, etc...
 
Nou zij zegt dat ze vanaf augustus gedwongen werd om naaktfoto's of andere oncharmante foto's te sturen.

Alleen sommige zijn van voor die tijd.
Hoe oud was ze vanaf Augustus en hoe oud daarvoor?
 
Mooi weer vandaag eh
 
Hier sinds anderhalve week denk ik.
 
Omkoping noemen ze dat
 
Back
Naar boven