Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dit juweeltje kwam ik tegen op insta , vond het wel grappig bven zelf namelijk ook een vorm nazi ^^

Screenshot-2018-7-8 Instagram.png
 
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Cormier Ko'ed Stipe!!!!! Ik wist dat Stipe geen schijn van kans maakte tegen Cormier maar dat het op deze wijze ging aflopen, dat had niemand durven dromen!
 
Ze wou zo graag mijn aandacht in de gym. Naast me squatten, voorme deadliften. En naarmij kijke of ik keek naar haar. Nou die kreeg ze lekker niet. Voel me trots
 
Moest meehelpen bij wedstrijd voor dikke mensen die zware dingen gingen tillen.

Begint zo'n ouwe vent aan die vrachtwagen te trekken, wilde nog roepen dat die op de handrem stond maar was een beetje bang voor hem.
 
Moest meehelpen bij wedstrijd voor dikke mensen die zware dingen gingen tillen.

Begint zo'n ouwe vent aan die vrachtwagen te trekken, wilde nog roepen dat die op de handrem stond maar was een beetje bang voor hem.
cucked !!
 
ik zal ff melden dat een groot deel van de agenten gewoon zal schrijven , realiteit is gewoon als je niet schrijft word je eruit geknikkerd
 
ik zal ff melden dat een groot deel van de agenten gewoon zal schrijven , realiteit is gewoon als je niet schrijft word je eruit geknikkerd
En terecht. Alle stakers zouden op staande voet ontslagen moeten worden! Te beginnen met de piloten van Air France/KLM.
 
Mijn week is goed eigenlijk.
Mijn ouders waren superblij en geëmotioneerd gisteren toen ze zagen welk werk we achter hun rug geleverd hadden in hun huis.
's Avonds nog rondje kermis gedaan en met mijn vriend een "pug met eenhoornpakje" knuffel uit zo'n grijpding gehaald :roflol:

WP_20180708_21_45_18_Pro.jpg
 
Twee dagen vrij na een reeks van 7. Ben kaputt.
 
ff een serieuze post , kwam in de gym en er lagen nieuwe eleiko bars en nieuwe roque plates . agressieve knurling op de bar lekkah ^^
 
Back
Naar boven