AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nog steeds beter dan dit



    Ga je zelf die Schroefset er onder zetten? Heb je een veercompressor voor nodig toch? Of zijn ze al gemonteerd?

    Damn bro wat is daar gebeurd :roflol:

    Je bedoelt veerspanner denk ik maar die heb ik niet nodig want toplagers voor vervang ik door camberplates en achter is plug and play.
     
    Damn bro wat is daar gebeurd :roflol:

    Je bedoelt veerspanner denk ik maar die heb ik niet nodig want toplagers voor vervang ik door camberplates en achter is plug and play.

    Niks? Voorkop er af gehaald? Alleen radiator moet er nog af om waterpomp te vervangen en alle andere plastic zooi van t koelsysteem.

    Rubber slangen zie je als die kapot gaan (barstjes ed) maar plastic knapt gewoon
     
    Zit in de trein 2 negerinnen komen binnen met 2 kleine kinderen. 1 kreeg net bij me de slipper haha. Nu zit hij naast mij en is me mattie geworden.
     
    En jullie zijn samen fikkie aan het steken?
     
    I Xyzyx I , nieuwe auto gekocht?


    Nee wel mijn oude auto weer terug gevonden

    IMG_20180720_162507.jpg
    IMG_20180720_162437.jpg


    Gewoon ze hebben de kabel van de dashcam er uit gestolen, deurpaneel vernield, deurrubber vernield, knoppen van t raam vernield.

    Denk niet dat de OvJ dit zag aankomen maar heb nu gewoon bewijs dat ze mijn auto tijdens het beslag gewoon verneukt hebben.

    Gelukkig is het mijn probleem niet meer :roflol:
     
    Eerste drie dagen op m'n nieuwe werk gehad. Heerst een enorm fijne sfeer op de afdeling en iedere collega is even aardig. Dat is wel eens anders geweest tijdens een van m'n stages.

    Nu weekend, geniet er nu des te meer van :)

    Sfeer is belangrijk.. mijn zusje (meerderjarig) heeft haar lease auto en paar 100 p/m aan extra salaris opgeheven voor iets minder betaald werk waar ze op de fiets heen kon en een goede werksfeer had.

    Je hebt werk en je hebt geld verdienen met iets wat je leuk vindt.
     
    Nooit gedacht dat er zulke wijze woorden uit jouw mond kwamen xsisy...maar helemaal mee eens!
     
    Sfeer is belangrijk.. mijn zusje (meerderjarig) heeft haar lease auto en paar 100 p/m aan extra salaris opgeheven voor iets minder betaald werk waar ze op de fiets heen kon en een goede werksfeer had.

    Je hebt werk en je hebt geld verdienen met iets wat je leuk vindt.

    Helemaal mee eens. Mentale beloning en twvredenheid is ook erg belangrijk.

    Ps: het maakt mij niet uit dat je zusje meerderjarig is, aan zulke vieze dingen denk ik geen eens, bah
     
    Nooit gedacht dat er zulke wijze woorden uit jouw mond kwamen xsisy...maar helemaal mee eens!

    Als anderen niet steeds over die onzin beginnen kan ik me richtten op zinnige dingen toch :roflol:
    Helemaal mee eens. Mentale beloning en twvredenheid is ook erg belangrijk.

    Ps: het maakt mij niet uit dat je zusje meerderjarig is, aan zulke vieze dingen denk ik geen eens, bah

    Ik moet het er voor het moderatorteam bij zetten schijnbaar, anders valt het onder provocatie als ik het woord 'zusje' gebruik.
     
    Als anderen niet steeds over die onzin beginnen kan ik me richtten op zinnige dingen toch :roflol:


    Ik moet het er voor het moderatorteam bij zetten schijnbaar, anders valt het onder provocatie als ik het woord 'zusje' gebruik.

    Ik was net in je dorp!
     
    Back
    Naar boven