XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Dan nog, als een kennis, vriend, familielid van mij wordt aan-/staande gehouden dan zal ik toekijken, observeren en/of filmen, maar ik ga me er niet mee bemoeien op dat moment, dat zal nooit een positieve uitwerking hebben.
     
    Dan nog, als een kennis, vriend, familielid van mij wordt aan-/staande gehouden dan zal ik toekijken, observeren en/of filmen, maar ik ga me er niet mee bemoeien op dat moment, dat zal nooit een positieve uitwerking hebben.

    Belemmeren van een arrestatie staat gewoon boete op, niet een onzinnige stomp van een wout in je gezicht.

    Gewoon was die stomp nodig of had die Wout hem ook weg kunnen duwen?
     
    En dan nog hoe snugger is het om na een (onterechte) tik van een agent (de verkeerde) terug te slaan.
     
    Weer lekker naar huis. Hopelijk nu geen vertraging haha. Cest la vie in de stad vanavond dus dat wordt weer gezellig.
     
    Izzy ik ben zo in zwollywood ff chille?

    Screenshot_20180722-151740_9292.jpg
     
    En dan nog hoe snugger is het om na een (onterechte) tik van een agent (de verkeerde) terug te slaan.

    Alsof jij na 10 klappen op je hoofd van die agent 2 agenten met kort zwart haar van achter uit elkaar kan houden :o

    Daarom zei ik ook dat dat jammer was.
     
    Redelijk kortzichtig.



    Dat de politie geweldsmonopolie heeft wil niet zeggen dat al hun acties geoorloofd zijn, bovendien gezagsverhoudingen?Herinner jij je de 'de politie is je vriend' campagne nog?:roflol:


    deze onschuldige hoofddoekjes waren bezig om een klein kind te ontvoeren :dunno:

    je bent toch aardig verknipt om dan een arrestatie proberen te verhinderen

    en dan die choco hyena's er om heen die het allemaal geweldig vinden
     
    deze onschuldige hoofddoekjes waren bezig om een klein kind te ontvoeren :dunno:

    je bent toch aardig verknipt om dan een arrestatie proberen te verhinderen

    en dan die choco hyena's er om heen die het allemaal geweldig vinden

    Je vergeet dat de politie objectief moet zijn en moet handelen naar de situatie en niet naar hun emoties.
     
    Als de situatie zo is dat men een kind probeerde te ontvoeren hadden ze een stuk harder mogen optreden.
     
    Alsof jij na 10 klappen op je hoofd van die agent 2 agenten met kort zwart haar van achter uit elkaar kan houden :o

    Daarom zei ik ook dat dat jammer was.

    Ik zou überhaupt geen agent (terug) slaan.
     
    Ik zou überhaupt geen agent (terug) slaan.

    Als iemand mij slaat sla ik gewoon terug hoor, boeit me geen fuck of t een wijf of een agent is. Als je zo tof wilt doen om te slaan moet je ook klappen terug verwachtten.

    Alleen ik kan niet slaan dus ik gedraag me wel gewoon netjes zodat ik geen klappen krijg.
     
    Als de situatie zo is dat men een kind probeerde te ontvoeren hadden ze een stuk harder mogen optreden.

    Hoe weet je dat het niet een vader was die zijn kind wilde meenemen?

    Is dat nou ontvoeren?
     
    Als iemand mij slaat sla ik gewoon terug hoor, boeit me geen fuck of t een wijf of een agent is. Als je zo tof wilt doen om te slaan moet je ook klappen terug verwachtten.

    Alleen ik kan niet slaan dus ik gedraag me wel gewoon netjes zodat ik geen klappen krijg.
    Thug life.

    :baard:
     

    :roflol:

    Ben dat meerderjarige zusje van vriend van me aan het helpen met schilderen, dacht die zwangere kut ook grappig te zijn met haar kwastje.

    Wel kut dat ik vervolgens allemaal haren uit mijn verfroller moest pielen. :sad:
     
    Back
    Naar boven