MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar verder wonen er wel buitenlanders hier, maar dat zijn er maar een paar en die worden werkelijk waar uitgekotst door de helft van het dorp. Zitten wij druk met de auto van een vriend bezig om 150 euro aan garage kosten te besparen, komen die vieze bruine flikkers langs gefietst en lopen beetje cool arabisch te praten.
.

:o
 

:roflol: ja stond met paar vrienden op het dorp zaten er ook paar van die minderjarige meisjes daar.

Zitten die buitenlanders beetje smerig naar hun te kijken en Arabisch met elkaar te praten.

Dus toen heeft een vriend van mij hun duidelijk gemaakt dat wij en die meisjes er niet van gediend waren dat ze arabisch pratend naar die meisjes zaten te kijken en smerig zaten te lachen.


Ook keer hadden paar jongelui zo'n oude vrouw lopen pesten waardoor die huilend op het dorp stond. Wij wisten ook niet echt wat we er mee aan moesten dus hadden de politie er bij gehaald om te vragen of ze konden zorgen dat dat groepje jongelui haar niet meer lastig viel.


Begint de politie dat te baggetaliseren en net te doen alsof het gewoon aan dat oude vrouwtje zou liggen.

Dus diegene die de politie had gebeld schiet werkelijk waar uit zijn slof. Dus wij hem snel weg trekken anders had die voor 100% die Wout net zo neer gehoekt als in dat filmpje.


Ja lekker dienstbaar kutwouten een huilende oude vrouw zeggen dat ze zich niet moet aanstellen.
 
Gelukkig ben je zelf geen haar beter...
 
De manier hoe je zelf over anderen praat is ook gewoon racistisch....jij mag uberhaupt niet eens klagen over anderen...:o
 
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.
 
Gelukkig ben je zelf geen haar beter...
WhirlwindSandyDodobird.gif
 
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.


Eerstvolgende overtreding hiervan wordt bestraft met kaart.
 
Na 5 late diensten nu heerlijk 2 dagen vrij... Wat een kloten diensten vind ik dat zeg, die late diensten...
 
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.

Dan heeft Izzy hier helemaal niets meer te zoeken :emo:
 
Laatst bewerkt:
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.

Maar zeggen wat de politie doet en daar een mening over geven valt niet onder politie haat toch?

Haten is in mijn ogen ongefundeerd kut doen tegen of over iets, ik onderbouw het gewoon dat ik het niet vind kunnen dat de politie een oud vrouwtje op het dorp te laten huilen omdat ze niet meer naar huis durft.

Ze waren gewoon met die transporter, het politie bureau is gewoon in de richting van haar huis. Even die rollator in de bus zetten, haar naar huis brengen en vragen of de wijkagent even langs gaat om te vragen wat aan de hand is is toch niet zo veel moeite?


Nouja schijnbaar wel want toen we bij een ongeluk stonden waarbij een jongen op een fiets aangereden was liet de politie de vriend van de jongen met die kapotte fiets van zijn vriend gewoon doodleuk staan.

Dus wij die fiets achter in de kofferbak leggen, voorwiel recht voor onze nummerplaat en fiets half uit de auto bungelend. Totaal niet verantwoord maar ik had die boete voor 100% met liefde aangenomen.

Kijken die wouten ons een beetje stom na, ja lekker dienstbaar geweest pik.
 
Ik wil gerust een pictosysteem uitwerken voor Xyzel met wat mag en wat niet. Misschien helpt het :p

Ik ga niet meer met lui onder de 18 om dus in principe hoef ik alleen over wat ik vroeger gedaan heb na te denken of ik het hier wel neer mag zetten. :P
 
Maar zeggen wat de politie doet en daar een mening over geven valt niet onder politie haat toch?

Haten is in mijn ogen ongefundeerd kut doen tegen of over iets, ik onderbouw het gewoon dat ik het niet vind kunnen dat de politie een oud vrouwtje op het dorp te laten huilen omdat ze niet meer naar huis durft.

Ze waren gewoon met die transporter, het politie bureau is gewoon in de richting van haar huis. Even die rollator in de bus zetten, haar naar huis brengen en vragen of de wijkagent even langs gaat om te vragen wat aan de hand is is toch niet zo veel moeite?


Nouja schijnbaar wel want toen we bij een ongeluk stonden waarbij een jongen op een fiets aangereden was liet de politie de vriend van de jongen met die kapotte fiets van zijn vriend gewoon doodleuk staan.

Dus wij die fiets achter in de kofferbak leggen, voorwiel recht voor onze nummerplaat en fiets half uit de auto bungelend. Totaal niet verantwoord maar ik had die boete voor 100% met liefde aangenomen.

Kijken die wouten ons een beetje stom na, ja lekker dienstbaar geweest pik.
Die hele uitleg hoeft niet, gebruik gewoon je gezond verstand.
 
Die hele uitleg hoeft niet, gebruik gewoon je gezond verstand.

Ik praat gewoon niet over mijn persoonlijke politie drama en over het verleden dan zou het in principe goed moeten zijn.

Ik heb ook best veel buitenlandse vrienden hoor en die roepen net zo hard dat ze al die nieuwe het land niet binnen moeten laten.
 
Ik praat gewoon niet over mijn persoonlijke politie drama en over het verleden dan zou het in principe goed moeten zijn.

Ik heb ook best veel buitenlandse vrienden hoor en die roepen net zo hard dat ze al die nieuwe het land niet binnen moeten laten.
Denk dat je beter je mond kan houden nu. Achja permaban is ook niet zo moeilijk te omzeilen.
 
Back
Naar boven