XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Vraag niet het onmogelijke van hem.

    tenor (4).gif
    hGCzJ.gif
     
    Hoeveel kaarten heeft xyzxyzyxyzzy al? Sorry maar dat weten maakt mijn dag goed.

    Ze vervallen na een jaar weer dus ik denk dat ik 1 van de meeste kaarten zonder perm ban heb.

    Edit: 16 kaarten, als ik vroeger niet zo goed met Big T kon had EricR me allang perm banned. Vandaar dat paar "Incidentjens" geen kaarten opgeleverd hebben en ik hier nog mag verblijven.

    Kijkend naar t netto totaal nu en de vervaldatum van de volgende kaarten denk ik dat het niet onrealistisch is dat ik binnenkort perm banned ben.

    jobsquote2.jpg


    :trollface:
     
    Laatst bewerkt:
    Indien een permban waar zal Izzy zijn onvrede over het grote onrecht dat hem is aangedaan door de dbb mods gaan ventileren? Hoeveel aangiften zullen er worden gedaan? Welke rol zal de politie spelen? Zal er een verhoogd risico zijn op een terugval in oud gedrag? Real life Cluedo...
     
    Indien een permban waar zal Izzy zijn onvrede over het grote onrecht dat hem is aangedaan door de dbb mods gaan ventileren? Hoeveel aangiften zullen er worden gedaan? Welke rol zal de politie spelen? Zal er een verhoogd risico zijn op een terugval in oud gedrag? Real life Cluedo...
    :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:.
     
    Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

    En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.

    Ban die debiel gewoon.
    Komt alleen onzin uit.
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Webdefinities
    1. Mentale retardatie, zwakzinnigheid, intellectuele stoornis, geestelijke/verstandelijke handicap of mentale handicap is een naam voor een ontwikkelingsstoornis waarbij de verstandelijke vermogens zich niet met de normale snelheid ontwikkelen en meestal een gemiddeld niveau niet zullen bereiken. ...
     
    Webdefinities
    1. Mentale retardatie, zwakzinnigheid, intellectuele stoornis, geestelijke/verstandelijke handicap of mentale handicap is een naam voor een ontwikkelingsstoornis waarbij de verstandelijke vermogens zich niet met de normale snelheid ontwikkelen en meestal een gemiddeld niveau niet zullen bereiken. ...
    voeg daar een het is niet mijn schuld complex aantoe en je hebt een psychopaat alla xxyxyxyxyxyxyyxyxz
     
    Webdefinities
    1. Mentale retardatie, zwakzinnigheid, intellectuele stoornis, geestelijke/verstandelijke handicap of mentale handicap is een naam voor een ontwikkelingsstoornis waarbij de verstandelijke vermogens zich niet met de normale snelheid ontwikkelen en meestal een gemiddeld niveau niet zullen bereiken. ...

    Ja ik ben gewoon hoog begaafd dus daar ga je al de mist in.
     
    Ja ik ben gewoon hoog begaafd dus daar ga je al de mist in.
    Vrijwel elke volwassene die een CITO toets maakt komt als (hoog)begaafd uit de test. Zeker na oefenen. Wat ik weet is dat een enigszins betrouwbare enkele dagen kost, en dan is het nog een momentopname en spelen daar andere factoren bij (eerder afgenomen, ervaring met tests e.d.)
     
    Vrijwel elke volwassene die een CITO toets maakt komt als (hoog)begaafd uit de test. Zeker na oefenen. Wat ik weet is dat een enigszins betrouwbare enkele dagen kost, en dan is het nog een momentopname en spelen daar andere factoren bij (eerder afgenomen, ervaring met tests e.d.)

    Desondanks denk ik dat mensen met retardatie niet op het HBO/WO zitten.

    Ik heb overigens nooit een cito toets gemaakt, kon gewoon naar het gymnasium na de basisschool.
     
    Back
    Naar boven