XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jawel hoor maar ik vind dat we het regelmatig duidelijk moeten blijven herhalen dat het een bende oplichters zijn die hun producten zwaar onderdoseren.

Ik denk dat ze vooral bij fitchicks en crossfitters hun afzetmarkt hebben.
T blijft toch altijd leuk als je weet wie het aan het licht heeft gebracht :roflol: Zalig dit....
 
Oké, jullie je zin. Ik ga nu kaarten uitdelen en daarmee is onze grote vriend permanent geband.

RIP... #neverforgetxyzizo

Opvallend wel dat hij meer dan 50000 karma heeft. Dat geeft aan dat hij aangemoedigd werd en dus eigenlijk een slachtoffer is :D
 
RIP... #neverforgetxyzizo

Opvallend wel dat hij meer dan 50000 karma heeft. Dat geeft aan dat hij aangemoedigd werd en dus eigenlijk een slachtoffer is :D
Zo ken ik nog wel wat dictators, politici, artiesten en BN'ers met een grote aanhang, ondanks dat het complete idioten zijn.
 
T blijft toch altijd leuk als je weet wie het aan het licht heeft gebracht :roflol: Zalig dit....
Nou ben ik benieuwd. Ik ben overigens ook geen fan van B&F en bestel daar nooit meer, maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat alles daar rotzooi is.
 
Zo ken ik nog wel wat dictators, politici, artiesten en BN'ers met een grote aanhang, ondanks dat het complete idioten zijn.
En idioten genoeg hier :grinny:
 
Nou ben ik benieuwd. Ik ben overigens ook geen fan van B&F en bestel daar nooit meer, maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat alles daar rotzooi is.

Klopt, ze hebben ook een kleine selectie andere merken dan hun eigen merk. :D
 
Ik vind het eigenlijk belangrijker om de forumsponsoren te sponsoren. Zij houden mede het forum in stand, stukje loyaliteit is dan voor mij normaal. Wil hiermee overigens alleen mijn mening geven, niet opdringen.:cool:
 
Bulk Powders, XXL en Musclemeat vind ik top. Een enkele keer bij House of Nutrition (MDY) besteld.
 
Zo ken ik nog wel wat dictators, politici, artiesten en BN'ers met een grote aanhang, ondanks dat het complete idioten zijn.
ik heb maar 15k.. .….
 
Klopt, ze hebben ook een kleine selectie andere merken dan hun eigen merk. :D
Waarom zou je die oplichters nog maar een cent gunnen???
 
T blijft toch altijd leuk als je weet wie het aan het licht heeft gebracht :roflol: Zalig dit....

Vertel...vertel...dacht dat het bij labtesten tijdens een vergelijk aan het licht was gekomen?
 
Back
Naar boven