MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De fantasie van xyz met een flinke schep arrogantie. Voila...
 
Ja geniaal :roflol:

Die gozer is trouwens brandweerman en doet dit ernaast (beetje als hobby). Het is dus een 1mans bedrijfje. Het is mooi om te zien hoe gepassioneerd die man over motoren is. Weet je ook meteen dat die gast niet uit is op je geld en je dus niet zal naaien. Verklaard ook de lage kosten.
 
Zelfs geen uurloon...hoe verdient hij er iets aan...
Vakiodioten zijn altijd goed.
 
Zat een meisje al 15min mij aan te staren toen ik aan het trainen was. Begon nogal ongemakkelijk te worden. Komt ze ineens naar mij toe, "Mag ik iets vragen? Welke oefeningen doe jij allemaal want ik wil er ook zo uit zien als jou". Stond daar met m'n mond vol tanden :emo:. Ego is wel gestreeld voor vandaag :eyes:. Heeft heel de tijd achter m'n gat zitten lopen en mij zitten na doen :emo:


Verder goede training gehad :grinny:

Bekijk bijlage 433593
We weten allebei dat dit regelrechte onzin is natuurlijk. Dit gelooft niemand. Gr.
 
We weten allebei dat dit regelrechte onzin is natuurlijk. Dit gelooft niemand. Gr.
Ik weet niet hoe asociaal ze zijn in jouw fitness maar in mijn fitness (enkel vrouwen en 99% die niks kent van fitness) durven ze dingen aan elkaar te vragen ja. I don't give a shit of je het gelooft of niet, mijn dag is goed :emo: Gr.
 
:haha::roflol: en haar hond vond Kathlinoo ook leuk :roflol:
 
92B445F7-17AF-4B22-9243-569F84102CCB.jpeg
Ik geloof het, er is zelfs een foto genomen
 
Krijg je zo weinig aandacht van anderen dat je per se elke keer mijn aandacht moet trekken? Poor thing. En ik vond je al zo zielig.
Misschien moet je ook maar eens iets beginnen doen met fitness/bodybuilding ipv enkel trollen, je hebt toch tijd te veel. Just a thought.
 
:roflol: Popo erbij, jilla en je bent er :haha:
 
Jij ligt hier 90% van de tijd bs te posten dat niets met bodybuilding te maken heeft? Waarschijnlijk ook al liggend in de zetel met beentjes van 10 cm breed. :hahaha:. Je bent meer Izzy dan ik dude. Zielig leven moet je hebben :(
 
Ik word nauwlettend in de gaten gehouden :eek::D.
 
Ben toch wel benieuwd wat izzy deze dagen doet. Zullen wel snel iets lezen is het nieuws.
 
Je Posts zijn anders als twee druppels water met die van xyz, onnavolgbaar en ongeloofwaardig :roflol:
Post ook eens iets uitzonderlijks. Is de eerste keer in al die jaren dat ik naar de fitness ga dat dit gebeurt, zag het als een groot compliment dus dat maakte mijn dag goed. Sorry hoor. Als het om te trollen was had ik er wel een man van gemaakt die m'n nummer vroeg. Tjees.
 
Post ook eens iets uitzonderlijks. Is de eerste keer in al die jaren dat ik naar de fitness ga dat dit gebeurt, zag het als een groot compliment dus dat maakte mijn dag goed. Sorry hoor. Als het om te trollen was had ik er wel een man van gemaakt die m'n nummer vroeg.

Mag ik je 06? :trollface:
 
Back
Naar boven